Trening, migrene og uten extensions

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint. Det føles ut som en evighet siden forrige blogginnlegg, men som dere sikkert har skjønt så er jeg tilbake til sjøs. Det føles også ut som at jeg har vært her lenge og at jeg snart skal hjem, men jeg er kun på dag 2, så jeg har 12 igjen.. Nok om det! Det tok meg ti minutter å laste opp disse bildene, så det gir i hvert fall ingen motivasjon til å blogge. Haha. Jeg jobber på dagtid, så det vil si at jeg har kveldene fri. Det er fint siden jeg får rutiner med tanke på mat og trening, men søvn har jeg ikke hatt så mye av her enda. I dag våknet jeg med tidenes migrene og jeg trodde at jeg måtte kaste inn håndkle for dagen, men jeg klarte meg. Det er så irriterende å ha migrene altså!! Jeg hater det. Jeg hadde så vondt at jeg til og med ikke orket å ta på extenions (!!!). Det skjer sjeldent, og jeg går jo egentlig ikke uten. Jeg fikk så klart masse komplimenter på mitt naturlige hår, men det har jo noe med hvordan man føler seg selv.. Men det er godt å kunne gå uten i blant. Som dere vet, så er jeg i en prossess hvor jeg prøver sterkt å spare mitt eget hår.Noe annet jeg virkelig prøver på er å komme i form og “Back in shape”. Det er evigheter siden jeg har følt meg vel i min egen kropp og ting må seriøst gjøres. Jeg blir flau av å skrive det, men igjen, det handler om hva jeg selv føler. Jeg har begynt på en treningsplan og spist mye mindre enn jeg pleier, så det blir spennende å se! Planen er å være super streng i to uker nå mens jeg er på jobb, så heller kose meg litt mer hjemme. Det hadde jo vært supert om jeg fikk til en løsning hvor jeg er super flink på jobb og flink hjemme. Jeg er jo alt for glad i søtsaker, men de siste dagene har jeg virkelig holdt meg og ikke spist noe usunt. Klapp på skuldra! Hvor kul er ikke min nye flaske? Jeg digger den! Den rommer 2,2 liter og jeg drikker 2-3 om dagen. Flere sier at det er farlig å drikke så mye vann, men det er det ikke. Ikke så lenge jeg fordeler det gjennom hele dagen, er i aktivitet og trener. Jeg syntes den er super å ha med meg på jobb, for jeg drikker den jo opp flere ganger. Den er fra Tights.no. Nå skal jeg lage rista brød med avokado, yummiii! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre. Så blogges vi♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg