Trening før frokost

God morgen dere, og god mandag!

Jeg hadde planer om å stå op tidlig, men ikke så tidlig som det jeg gjorde. Ludvig bjeffer nemlig når han vil ha oppmerksomhet, haha! Han må ikke på do, og han er heller ikke sulten, han har bare fått sin daglige dose av eget selskap. Han er så skjønn! Vi gikk en runde på 30 minutter før jeg begynte på dagens treningsøkt. Det er å trene hjemme er litt kjedelig syntes jeg, men jeg fikk faktisk en god økt! Jeg både svettet og peset, så jeg gleder meg til å komme meg i dusjen nå. 

Planen var å ta noen fine bilder til bloggen, men Ludvig ville også være med. Han er skikkelig selskapssyk, men det syntes jeg er fantastisk koselig. Er jeg på kjøkkenet så ligger han på kjøkkenet. Sitter jeg på sofaen ligger han i sofaen, og da helst oppå meg. 

Jeg trente litt forskjellig, og jeg har faktisk filmet det! Så dersom jeg får redigert den ferdig så kommer den senere i dag eller i morgen. Jeg begynner virkelig å få sansen for vloging, så jeg håper at dere liker det!

Nå skal jeg ta meg en lang dusj, så får vi se hva som skjer videre i dag. Jeg har seriøst ingen planer, og vet ikke engang hva vi skal spise til middag… Jeg ønsker dere en kjempe fin mandag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg