Today´s outfit

Hei dere fine♥

Jeg håper at alt står bra til med dere! I dag er en litt hektisk dag, så jeg prøver å skynde meg rundt om kring. Jeg har som vanlig vært to timer på jobb i dag, så rakk jeg innom polet og Hvaltorvet før jeg måtte hjem igjen. Nå rekker jeg å blogge i ti minutter før jeg skal møte mamma for å hente den nye spisestuen. Etter det må jeg på matbutikken, jeg må gjøre rent i dag, det skal skiftes på sengen og jeg skal ha kosekveld sammen med søsteren min. Vi skal male og spise noe godt, så jeg gleder meg! Matlysten begynner endelig å komme seg snikende tilbake, så den er hjertelig velkommen til å bli. Noe jeg er skikkelig fornøyd med i leiligheten er fargen på veggen i stue og gang. Det er nymalt her og fargen heter marrakech Den er så fin! Over til dagens antrekk – Dette har blitt en av favoritt kjolene mine! Den er så god å ha på, og er veldig fin. Den høye splitten gjør den også mer sexy og ikke så kjerring (: Den finner dere HER.Dette beltet fikk jeg så mange spørsmål om da jeg brukte det da jeg jobbet på H&M. Det er derfra, men jeg bestilte det på nett. Det er dessverre utsolgt nå..Det er akkurat plass til airpods, telefon og lipgloss. Perfekt!Nå skal jeg drikke opp kaffen min, så må jeg dra igjen. Jeg må også pakke til hytteturen jeg skal på i morgen. Jeg gleder meg! Endelig begynner det å føles litt mer normalt ut, med tanke på Covid… Jeg vet at man ikke skal fly så mye rundt, men en hyttetur med tre venninner unner jeg meg. Såpass har jeg fortjent, heh! Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg