To nye par til samlingen

Hei dere!

Jeg er snart på vei ut av døren, men først vil jeg vise frem mine nye sko! Det er egentlig ganske lenge siden jeg kjøpte meg nye sko, og jeg trengte virkelig noen nye svarte støvletter da de andre ble ødelagte. Disse kjøpte jeg på Zalando og de var på salg. Jeg ser at prisen har gått litt opp igjen nå, men det er kanskje en greie på Zalando at prisene går opp og ned? Jeg er ikke så kjent med den nettsiden og handler så og si aldri der. Men da jeg kom over disse måtte jeg bare klikke dem hjem! Jeg går veldig ofte i joggesko eller uggs om vinteren, så dette innkjøpet var på sin plass, hehe!

Jeg likte så godt den gull spennen på disse. Det er en fin liten detalj! Disse finner dere HER.Jeg fikk begge parene for under 500kr, så det er tydelig at prisene varier fra dag til dag. Det er jo egentlig litt teit! Jeg ble overrasket over å se prisene nå, men dersom dere ønsker å kjøpe dem kan det jo være lurt å titte innom iblant. Disse brukte jeg på lørdagen og det gikk fint. De er ganske høye, men det var ikke noe problem å være på Herkules med dem eller å kjøre bil helt til Sandefjord. Disse finner dere HER.

Nå får jeg komme meg av gårde på jobb. Det er skikkelig grått og trist ute i dag, så det frister faktisk mer å være inne på en senter med kunder og klær, hehe! Når jeg kommer hjem skal jeg lage nydelig jordskokksuppe til F og meg. Jeg fikk jordskokker fra hagen til mormor, så jeg er sikker på at det kommer til å smake himmelsk. Vi blogges!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg