TO ÅR SIDEN

God morgen dere fine♥

Jeg har nettopp vært å levert bilen til F på vask, så gikk jeg og Ludvig hjem. Herregud så fint vær det er i dag! Solen skinner, himmelen er blå og det er ikke en eneste sky på himmelen her i Skien i dag. Så i dag vil jeg gjøre noe ute, men jeg vet ikke hva enda. Planen så langt er å lage frokost, så skal jeg legge meg litt ut på verandaen. Jeg skulle ønske det var noen strender i Skien slik at vi kunne vært der i dag, men kanskje vi gidder å kjøre til Sandefjord eller et annet fint sted. Jeg fikk opp på snapchat i dag at det var to år siden F og jeg var på Kypros.. Vi dro dit den 18.mai 2018, så vi kjørte inn til Oslo sent 17.mai. Det var seriøst den fineste og beste ferien ever! Vi hadde en familiesuite for oss selv og koste oss nesten ihjel. Jeg lengter så tilbake til dette stedet, og ikke minst sol og varme. Jeg savner å bade, spise god mat, drikke masse brus og bare nyte. Jeg har et håp om at vi kanskje får kommet oss en tur til Tyrkia senere i år, men jeg tviler.. Da får vi spare det til neste år! Her kommer et tilbakeblikk på ferien våres♥Vi bodde på Atlanltica Mare Village hvis noen skulle lure! Så hadde vi en slik suite som hadde eget basseng. Virkelig å anbefale!Vi spiste slik frokost hver dag. Vi hadde all inclusive, så vi var så og si på hotellet hele tiden.Jeg var så brun!! Savner den brunfargen 🙁♥♥♥Vi gikk mange turer langs stranden, badet hver time og spiste masse, masse mat.Dagen vi skulle hjem… Ikke like fornøyde da, hehe! 

Nå får jeg starte med litt frokost. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg