Tirsdag

God morgen dere fine♥

Jeg håper at dere har det fint! Jeg har det ganske så fint. Jeg har nettopp tatt på et lag med selvbruning og er egentlig på vei ut av døren. Jeg skal kjapt en tur på Herkules for å kjøpe en strikkebok.. Jeg har fått helt hekta liksom! Så det er veldig frustrerende å ikke forstå utrykk og ting jeg skal gjøre med den genseren jeg holder på meg. Så jeg må kjøpe en bok for nybegynnere tror jeg, sånn at jeg kan forstå litt. I går hadde jeg mormor, bestefar og mamma på middag her og det var så koselig! Det er alltid hyggelig å være sammen med de, og jeg setter så utrolig stor pris på familien min. Så gårsdagen gikk rett og slett til forberedelser. Av en eller annen grunn føler jeg at huset være i tipp topp stand hver gang vi får gjester. Det har aldri skjedd at vi har hatt gjester uten at jeg har vasket og støvsuget i forveien. Men det var faktisk veldig deilig å få alt gjort, for nå er det så rent og ryddig hele veiene. Vi snakker i dybden liksom.. Bak komfyr, under senga, under sofaen.. Dere skjønner. Men tenk så deilig når vi kommer hjem fra sjøen igjen da, alt er jo på stell! Jeg hater å reise vekk når jeg vet at det er ting som skal gjøres hjemme, men slik er det ikke denne gangen.Vi har vært så heldige som har hatt så fint vær denne perioden hjemme. Det har jo vært bra hver eneste dag! Vi har vært mye ute i båt, badet mye og hatt det veldig fint. Jeg håper været holder seg til vi kommer tilbake igjen, hvis ikke så venter soppturer og nye strikke prosjekter. Jeg tror denne høsten blir ekstra koselig nå som jeg har funnet en inne hobby. Nå tror jeg at jeg løper av gårde til Herkules for å gjøre det jeg skal, så vil jeg lage en god frokost til F og meg. Jeg skal knipse noen bilder i dag, slik at jeg har noe “materiale” med meg om bord, og forhåpentligvis klarer å oppdatere dere selvom jeg er midt ute på havet. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag så lenge, så blogges vi!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg