Ting skjer

Hei dere fine!
Det føles så utrolig godt å skrive til dere igjen. Det har vært et stort savn! Men nå håper jeg at jeg er tilbake for en stund i hvert fall. Jeg er faktisk på vei ut døren for å dra på jobb. Som dere vet, så takler jeg svært dårlig å bare gå hjemme, så jeg har skaffet meg en ny jobb igjen. Denne er veldig liten og utgjør lite av dagen min, men det er i hvert fall noe å gå til hver dag og det gir meg veldig mye. Det har skjedd litt siden sist jeg blogget, og kort fortalt så har jeg flyttet inn i en egen leilighet i Sandefjord. Jeg ønsker ikke å gå så mye mer inn på det enn det, men slik er det altså. Det er kjempe rart for meg å plutselig bo helt alene, og jeg kjenner en klump i magen nesten konstant. Alt er bare så rart og uvant. Jeg har aldri bodd alene før, og jeg har mistet gleden med å være i eget selskap. Den håper jeg så klart kommer tilbake fort som bare det, for her skal jeg bo helt alene. Leiligheten min ligger midt i sentrum, så det er veldig sentralt. Jeg ser kjentfolk ofte og er med familien hver dag, så det hjelper litt i hvert fall. Jeg må få i meg noe mat, så må jeg dra. Det bare klødde så i fingrene etter å skrive litt igjen! Jeg gleder meg til å vise dere leiligheten min, og å blogge mer fremover! Jeg håper at alt står bra til med dere. Vi blogges♥

6 kommentarer
    1. Det er alltid en tilvenning med noe nytt, da jeg flyttet ut fra min eks for over 4 år siden tok det tid da jeg aldri hadde bodd alene før – men wow nå som jeg har flyttet til utlandet har jeg sprent selvstendighetsskalaen <3 lykke til fine du!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg