Ting jeg vil gjøre i april

God morgen dere!

Jeg har vært så flink og stått opp tidlig hver eneste dag, men i dag hadde jeg ikke på noe vekkeklokke så klokken ble hele 10:30! 🙁 Men nå har jeg sovet ut, så da tenker jeg at jeg er back on track i morgen igjen. Jeg foretrekker faktisk å stå opp 08:30 isteden for, så jeg må fortsette med de gode vanene. Men det er jo ikke akkurat noe å stå opp til, så det er ikke så farlig. Nå som søsteren min er tilbake i sør, så kommer jeg til å være mye sammen med henne, så det ser jeg frem til. Jeg liker mye bedre når det skjer litt. De siste dagene har vi bare slappet av og kost oss, så det har vært godt. Men jeg kjenner at jeg må få fylt inn de neste dagene med noe, så jeg kommer nok til å finne på noe her hjemme. Det meste er egentlig gjort, men jeg finner da på noe. Jeg har laget en liste over ting jeg vil få gjort i April, den kommer her♥

♥ Jeg vil lage flere videoer til Youtube! Jeg syntes det er skikkelig gøy, men som jeg har sagt før så blir jeg fort usikker. Jeg redigerte ferdig en hel video forrige uke, men den har jeg ikke turt å publisere… Men jeg jobber med saken!

♥ Treningen har falt skikkelig ut, så jeg er nødt til å ta tak for å få det igang igjen. Hvem skulle trodd at jeg savner treningssenterne?! 

♥ Lese bok.. Jeg elsker å lese bøker når jeg er på ferie, så hvorfor ikke sette meg ned med en nå. Utemøblene er på plass, så jeg kan jo sette meg der med en bok!

♥ Nå har jeg endelig tid til å gå gjennom bildene på mobilen. Jeg har 8 700 bilder på mobilen min og jeg kan sikkert slette 5000 av de, så den jobben skal jeg ta nå i April. 

♥ Male gjerde! Dette skal være gjort før ting er normalt igjen, hvis ikke så tror jeg aldri det gjerde vil bli malt, hehe…

♥ Forsette å gå turer. Kanskje vi kan låne Ludvik igjen snart, så har jeg en turkompis!

♥ Rydde klesskapet. Dette har jeg bevist spart siden jeg vil ha noe å gjøre de kommende dagene. 

♥ Spille puslespill. Jeg er ferdig med et på 1000 brikker, så jeg har fått et nytt et som jeg kommer til å starte på en av de nærmeste dagene.

Akkurat i dag vet jeg ikke hva jeg skal finne på. Planen var å rydde og vaske kjøleskapet, men det gjorde jeg i går..Så kanskje jeg jogger meg en tur, eller kanskje jeg baker noen boller? Haha, vi får se! Jeg ønsker dere en kjempe fin fredag. Vi blogges♥ 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg