Tilbud på mine favoritter

Annonse – Nordic feel

Hei dere!

Nå venter en skikkelig koselig kveld med strikking, sommerhytta, farmen og edamame-bønner. Det hørtes ikke ut som en veldig bra kombinasjon, men jeg tror det blir helt supert! Først tenkte jeg å tipse dere om noen av mine favoritter, som dessuten er på tilbud! Man kan spare ganske mye på å handle når det er tilbud, så jeg passer alltid på å slå til når jeg ser at gode produkter er på tilbud. Noen av disse produktene bruker jeg daglig, så jeg skal klikke hjem noen flere slik at jeg kan ha backup. Jeg hater å være tom for et produkt for å så måtte bruke noe som ikke er like bra. Så jeg handler alltid inn når jeg vet at jeg snart er tom.

DENNE bruker jeg nesten hver dag. Dersom jeg har mye sminke på er det fantastisk å bruke denne. Den smelter all sminken og absolutt alt forsvinner. Det er en slags balm som jeg masserer ansiktet med, og all sminken løsner slik at man bare kan skylle det vekk.

Jeg er mer fan av å bruke litt billigere foundation og concealer siden jeg bruker såpass mye av det. DENNE foundationen bruker jeg som en hverdags foundation siden den dekker godt og ser veldig fin ut på huden. DENNE concealeren passer perfekt til siden den også har god dekk evne. Bruk DENNE dersom du ønsker litt mindre dekkevne. Det er også tilbud på favoritt lipglossen min og favoritt body creamen min. Dette er fantastiske produkter!Se så lite det er igjen av DENNE hår oljen. Dette har blitt min favoritt olje og jeg er helt frelst! Den lukter så godt og håret føles så friskt og sunt ut etter å ha brukt denne. Jeg hater oljer som tynger og får håret til å se fett ut, det gjør ikke denne. Så denne anbefaler jeg på det varmeste. Jeg klikker et par hjem selv nå som det er tilbud på den.

Så vil jeg tipse dere om disse to. Self tan eraser er vel noe vi alle har hatt behov for en gang, eller hva? Jeg har skrubbet huden min til blods da selvbruningen ikke ville av.. Ikke nå lenger! Denne funker så bra. Jeg har prøvd den en gang tidligere og da gikk det ikke, men i dag satt jeg meg inn i det og da funket det så bra! Jeg smurte kroppen inn med DENNE, Så vasket jeg meg med en klut i dusjen. Absolutt all selvbruningen kom av og huden kjentes ikke tørr ut. Amazing! Å dersom du bruker lilla shampoo, så burde du bruke DENNE. Den er skikkelig bra, og egentlig ganske dyr!Jeg brukte den hele tiden da jeg var så lys i håret.

Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg