Tidenes kalender

God kveld dere, og god jul♥

Jeg håper at dere alle har det fint, og at dere koser dere masse. Vi har hatt en kjempe fin kveld, men nå sitter jeg endelig på sofaen og oppdaterer dere. Jeg har alltid følt at juleaften har vart i en evighet, men her gikk det unna. Vi fikk gjester ganske tidlig, så da avsluttet vi også litt tidlig. Det passet egentlig ganske greit, for nå har jeg fortsatt en god tid til å sitte her og se en julefilm, eller to. Vi startet jo med matlaging og slike ting ganske tidlig, så det har jo gått i ett. Det har vært skikkelig koselig, og dette var enda en fin jul! Jeg var så ekstremt heldig at jeg fikk en helt ny Kenwood kjøkkenmaskin av Frode. Herregud så heldig jeg er altså! Noe annet jeg var veldig heldig med i år var advent kalenderen min. Da jeg gikk av båten sist gang fikk jeg tidenes overraskelse av søsteren min. Hun hadde nemlig laget en kalender til meg. Jeg har aldri i hele mitt liv hatt en så fin kalender, og jeg er så fornøyd og takknemlig over alt sammen. I tillegg fikk jeg en liten “note” ved alle pakkene, noe som gjorde det hele veldig personlig og fint. 

Se så mye fint! Jeg føler meg så heldig.. Det var noe fint hver eneste dag, og det var så mye mer enn jeg noen gang kunne ønske meg. Hvem får så fine, og ikke minst dyre, kalender gaver?! Dette var utrolig snilt. Jeg har virkelig verdens beste søster♥ Jeg gleder meg så masse til å lese boken til Ida Gran Jansen, og lage masse god mat! Jeg leste forordene i boken i går og fikk seriøst gåsehud. Det treffer meg tydeligvis mer enn jeg ante dette med matlagning. Først… Jeg fikk tre liquid lipstick fra Laura Lee, og de to nye palettene hennes. Dette er skikkelig fine highlightere! Jeg har jo blitt en liten samler, hehe, så dette satt jeg stor pris på! Det er allerede tatt i bruk og fått en fin plass i samlingen. 

Stila sin liquid eyeshadow har jeg brukt kjempe lenge, og jeg elsker de! Spesielt den som heter “Kitten karma”, og det var denne jeg fikk i kalenderen. Den er så sykt fin! Så fikk jeg brow definer, øyeskygge primer og enda en highlighter♥Åhh, denne håroljen! Den har jeg allerde brukt mange ganger, og jeg elsker den. Den er fra “Wella”, og det har jeg aldri sett på som ekslusivt eller bra. Det minner meg liksom litt om da vi bodde hos pappa når vi var barn, haha! Han kjøpte alltid den siden den var nøytral♥ Denne oljen er super bra, og lukter himmelsk!   Så dere….. Se.så.perfekt. Hvor heldig er jeg! Dette er jo så mye mer enn jeg kunne ønsket meg! Huda Beauty har de absolutt beste øyeskyggene, og jeg bruker de stadig. Disse er super fine, skikkelig pigmenterte og det er uendelig med looks man kan lage. Dessverre så knuste den ene skyggen i posten.. Før hadde Huda en slags beskyttelse film foran skyggene, men det har de sluttet meg. Kanskje derfor den knuste? Det er i hvert fall noe å tenke over dersom dere vil bestille fra Sephora! Det kan knuse 🙁 Heldigvis har jeg plenti med andre farger i disse palettene, så det gjør ingenting. Jeg er så fornøyd med de alle sammen! Dessuten er de enkle å ta meg seg når man reiser, siden de er så små, men har 9 skygger i hvert palette. Luke 24. Se såååå fint! Dette er perfeksjon på høyeste nivå. Jeg gleder meg så masse til å teste ut dette! Kanskje jeg til å med lager en video med det, vi får se! Jeg har i hvert fall vært sykt heldig i år. Tusen millioner takk til verdens beste søster. Du er fantastisk!

Nå skal jeg la alt senke inn, slappe av og nyte resten av juleaften. I morgen skal vi tidlig avgårde for å stå på skøyter. Det gleder jeg meg veldig til. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg