This or that?

Hei dere fine!

Jeg håper at dere holder dere friske og har det fint. Jeg har nettopp kommet meg hjem fra jobb og noen ærender jeg hadde. Så skal jeg veldig snart vaske badene og få ned litt av julepynten. Men først ville jeg si hei til dere♥ Det har vært ganske rolig på jobb i dag, men det er ganske mye som skal gjøre når en så stor butikk skal legges ned. I morgen er min aller siste dag der, tenk det! Det gikk så sykt fort fra da jeg fikk jobben til nå som det straks er over. Jeg føler meg veldig heldig som fikk lov til å jobbe der disse månedene. Så blir det skikkelig spennende å se hva tiden fremover bringer! Først skal vi jo alle feire nyttår og holde pusten frem til befolkningen har fått vaksine. – Over til innlegget. Har dere fått med dere denne trenden “this or that”? Det florerer på Instagram i hvert fall, så jeg tenkte hvorfor ikke? Som dere sikkert skjønner, så er det ikke så lett å komme opp med masse bra innhold etter en lang dag på jobb. Det er bekmørkt ute allerede, så jeg får gjøre så godt jeg kan♥Sende tekstmelding eller ringe? – Absolutt meldinger! Jeg er skikkelig fæl der…Når et fremmed nummer ringer tar jeg den som regel ikke 🙂 Jeg bruker å google nummeret og dersom det er noe viktig, så ringer jeg så klart opp igjen. 

Katt eller hund? – Ikke akkurat et vanskelig valg. Hund. 

Kakao eller kaffe? – De siste året har jeg blitt skikkelig glad i kaffe. Jeg har med meg kaffe på jobb hver dag, drikker det hver morgen hjemme og sitter faktisk med en kopp atm. 

Sommer eller vinter? – Etter i år har det egentlig endret seg fra å gå fra vinter til sommer. Jeg pleier å elske julen, snø og alt det der. Av en eller annen grunn kjenner jeg ikke noe på det i år, og jeg ser bare frem til sommeren. 

Dag eller kveld? – Er det lov å si begge? Jeg elsker å stå opp om morgningen og få mye ut av dagen, men samtidig så kan jeg fint sitte oppe til 03:00 siden det er da jeg er mest kreativ og produktiv. Skjer det med dere også? Jeg kan stå opp midt på natten for å skrive ned ideer og saker jeg kommer på, haha. 

Se film eller lese en bok? – Lese bok. Jeg er ikke så spesielt glad i å se film lenger… Det er kanskje fordi jeg gjerne holder på med andre ting samtidig mens vi ser film. Jeg leser på sengen før jeg skal sove, og det er alltid så koselig. 

Melk eller juice? – Melk♥Rett eller krøllete hår? – Vanskelig! Jeg føler krøllete hår er mer pyntet og fint, mens rett liksom blir en helt annen look? Jeg liker begge, men har kanskje for det meste krøllet selv. 

Frukt eller grønnsaker? – Jeg spiser for det meste grønnsaker til middag og frukt som mellom måltider. Må jeg velge, så velger jeg grønnsaker. 

Piercing eller tatovering? – Jeg har begge deler, men skulle egentlig ønsket at jeg ikke hadde tatt noen tatoveringer. Piercinger kan man ta ut, men tatoveringer går jo aldri bort. På gutter syntes jeg det er fint med tatoveringer, og jenter kler piercinger best.

Mc´Donalds eller Burger king? – Ikke spesielt fan av noen av de, men spiser der likevel litt for ofte 🙁 Syntes kanskje Mc´D er et lite hakk bedre, men det er bare fordi jeg har jobbet der og hadde det supert en periode. Vi var et så forbanna bra team som jobbet der den gang, og det var så gøy! For en tid♥

Høye heler eller lave sko? – Om sommeren høye, om vinteren lave. 

Bade i basseng eller i havet? – Havet, uten tvil. Før ville jeg bare bade i basseng siden jeg var redd for at en hai skulle spise meg, men så vokste jeg litt og lever med tanken om at blir jeg spist, så blir jeg spist. 

Dusj eller badekar? – Badekar. Jeg bader flere ganger i uken og nyyyyter det. 

Tv serie eller film? – Jeg ser heller en film enn en serie. Med mindre det er Ex on the beach eller noe slikt. Jeg husker ikke sist jeg så en tv serie faktisk? Jeg tror jeg startet på papirhuset da den kom, men jeg så bare et par episoder før jeg ikke gadd mer. 

Være for varm eller for kald? – Varm! Jeg vil heller svette så det svir i øynene enn å fryse, haha!

Pasta eller pizza? – Pasta, uten tvil. Skulle egentlig ønske vi spiste mer pasta her i huset, så kanskje jeg må prøve å snike det inn litt oftere. 

Hjemmetrening eller treningssenter? – Vi alle vet at jeg ikke klarer å trene hjemmeifra, så jeg får så treningssenteret. Haha, dette var jo som å ha en spørsmålsrunde med meg selv! Nå må jeg få i meg noe mat kjenner jeg, så skal jeg vaske og ordne. Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg