Tester ut k18

Hei dere fine!

Jeg har begynt i den lille jobben som jeg hadde før igjen, så det vil si at jeg står opp 06:30 hver dag. Det kjennes overraskende bra ut og jeg trives virkelig med å ha litt rutiner. I dag har jeg levert inn flere søknader på flere jobber, så jeg krysser fingrene for at jeg får en jobb snart. Jeg har jo fast jobb, men jeg aner virkelig ikke når jeg kommer meg om bord på båten igjen, så derfor søker jeg litt i mellomtiden. Det å stå opp så tidlig og komme tidlig i gang gir meg så mye glede og motivasjon, så jeg tror at det er det jeg trenger i hverdagen, helt seriøst. I går gikk jeg til innkjøp at K18. Jeg hadde aldri hørt om det før jeg ble tipset om det av venninnen min Amalie. Det er en leave in kur som skal kunne reservere og reparere skadet hår tilbake til sin opprinnelige kvalitet. Jeg har hørt så utrolig mye bra om K18 den siste tiden at jeg bare måtte prøve. For å være helt ærlig så tror jeg lite på slike “vidunder kurer” etc og når jeg hører veldig mye bra om en produkt så blir jeg som regel skuffet over resultatet når jeg har testet det ut….

Denne derimot! Jeg har brukt den en gang og jeg kjenner allerede nå at dette er noe jeg skal fortsette med og kommer til å bruke i lang tid fremover. Man skal kun vaske håret med sjampo og ingenting mer. Så skal man håndkle tørke håret før man påfører et par pump med K18. Det skal ikke skylles ut. Det er vel flere som er enige i at håret er helt umulig etter at det er vasket med sjampo og ikke etterfulgt av balsam? Da er det så og si umulig å gre gjennom det, men med litt K18 er det virkelig ingen problem. Jeg ble veldig overrasket over hvor bra dette produktet funket! Jeg brukte tre pump, så kunne jeg fint gre gjennom håret uten problem. I dag er håret kjempe mykt og veldig fint! Det er sjeldent jeg bare har positive ting å si om et produkt, haha! Den eneste ulempen er at produktet er ganske dyrt, men i og med at man ikke skal ha så mye produkt i håret, og at den er drøy i bruk, så går det liksom greit. Jeg syntes at det var verdt hver eneste krone. 

Nå skal jeg dra på trening, så vi blogges senere!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg