Test etter test

Hei dere fine♥

I dag føler jeg meg mye bedre. Jeg har tatt sikkert fjorten telefoner hit og dit for å få orden på ting, og det kjennes godt! Egentlig liker jeg svært dårlig å prate med ukjente på telefonen, men i dag gikk det veldig fint. Jeg har vært i kontakt med sykehuset i tbg, så jeg skal få time der veldig snart. Siden jeg lå på sykehuset i utlandet må jeg ta en test for bakterier etc først, så jeg måtte ringe legen min for å få time til det i morgen. I tillegg har jeg vært å tatt covid test, som forhåpentligvis er negativ. Jeg har mistet tellingen på hvor mange tester jeg har tatt i det siste.. Det er så sykt mange! I tillegg har jeg vært i kontakt med Nav og jobben, for det er veldig mye greier mtp sykepenger etc… Så denne formiddagen har rett og slett gått til telefonsamtaler, betale regninger og få litt orden på ting igjen. Det er utrolig hvor langt bakpå man kommer når man er nede for telling noen dager, hah(Bildene er fra to uker siden) Jeg har hatt litt smerter i dag også, men jeg føler meg mye bedre generelt. Jeg har så forbanna lyst til å reise om bord igjen, men jeg forstår at det ikke er det beste for meg akkurat nå. Jeg er en person som trives best med å holde på med noe hele tiden, jeg liker dårlig å bare ligge rett ut for å se på tv for eksempel… Denne sykdommen passer meg dårlig kan man si. Jeg skulle så gjerne ha vært på trening, løpt en tur og ordnet i leiligheten, men det godtar kroppen rett og slett ikke.Jeg har forresten blitt ferdig med sommerens strikkeprosjekt, så jeg har allerede startet på et nytt et! Genseren på bildene gikk veldig fort å strikke, og den er så sommerlig og fin! Jeg er skikkelig forelsket i den♥ Så fort jeg er ute av karantenen skal jeg dra for å besøke søsteren min og hundene igjen. Nutella vokser veldig fort, så jeg vil virkelig se hun så mye som mulig nå i valpe tiden! Ønsker dere en fin dag videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg