Tar saken i egne hender

God morgen dere!

Jeg har elsket å stått opp litt tidligere disse dagene, så det fortsetter jeg med. F sover litt lenger, så da får jeg liksom tid til å gjøre husarbeid og slikt før han våkner. Jeg har også ringt søsteren min hver morgen, så snakker vi litt mens jeg holder på. I dag har jeg faktisk en skikkelig, skikkelig bra dag i vente! For søsteren min kommer hit til meg!!!!! Hun har jo flyttet til Lofoten for en periode for å gå på skole, men den er dessverre stengt..Så derfor kommer hun hjem og kan bo litt her hos meg før ting kommer tilbake til normalen. SOM vi skal kose oss!!Omg, se på dette….. Neglene mine var vel 4-5 uker gamle nå tror jeg, så noe måtte gjøres. Mine negler vokser så sinnsykt fort. Jeg pleier alltid å ordne de hos flinkeste Annas Beauty place her i Skien. Jeg savner så sykt å være der..🙁 Noe måtte gjøres, og jeg har jo litt negl greier liggende. Jeg har Led lampe og litt forskjellig, så jeg tok saken i egne hender og begynte å file for harde livet.. Jeg klippet av en god lengde, filet de slik jeg ville ha de, så la jeg ny gel og lakk over.Slik ble resultatet! Jeg er ikke fornøyd, men det er mye bedre enn ingenting. Fargen er veldig fin, og de ser veldig fine ut langt fra. Men det er klart og tydelig at jeg ikke er noen negldesigner i hvert fall, haha!Det får gå enn så lenge.. Jeg gleder meg masse til å orde de profesjonelt igjen. Generelt den normale hverdagen gleder jeg meg til. I dag er det heller ikke så mange planer, men siden søsteren min kommer helt fra Nord skal vi grille og kose oss på verandaen. Solen skinner og F tok frem utemøblene i går, så vi skal nyte! Jeg ønsker dere en kjempe fin dag, så blogges vi♥

2 kommentarer
    1. Jeg synes du fikset det der med neglene ganske bra, jeg. 😁 Løsningsorientert.
      Isabel Raad burde ta en titt her, for hun har også sånne negler.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg