Tanker på en tirsdag

Hei dere fine!

Jeg håper at alt er bra med dere. Jeg har nettopp kommet hjem igjen, med Frode! Det er så godt å ha han i hus igjen! Jeg kjørte til Oslo for å hente han tross det forferdelige været. Det regnet så mye at det nesten sto stille på E18 flere steder, men det gikk heldigvis bra. Dette været gir meg ikke akkurat så mye motivasjon og det er heller ikke så mye å finne på, så dagen i dag tilbringer vi inne. Jeg har redigert klart en hverdags vlog som jeg tenkte å publisere etterpå, dersom jeg tør da så klart…Her kommer noen tanker jeg har denne tirsdagen.– Kjeven min er låst og har vært det i snart et døgn.. Jeg fikk en bite skinne som jeg skal sove med av tannlegen, men utrolig nok har det blitt verre og ikke bedre 🙁 Jeg skal tilbake neste måned, så da må vi kanskje finne på noe annet. Det er så kjipt! Jeg hadde virkelig ønsket at denne natt gommen skulle gjøre susen..

– Jeg har lagt ut CV´n min på Manpower og søker på flere stillinger. Jeg begynner å bli desperat etter å jobbe. Jeg trenger rutiner, så jeg tar egentlig hva som helst!

– Det er så godt å ha kjæresten min hjemme igjen. Jeg kjenner allerede at matlysten er tilbake og jeg får en ro i kroppen med en gang.

– Ønske om barn blir større og større for hver eneste dag som går. Jeg gleder meg så masse til å bli mamma! Det er så klart en stund til, men jeg ser frem til den tiden. Da skal det strikkes, haha!

– Jeg må komme meg opp på treningssenteret. Jeg vurderer sterkt å bytte senter til et med gruppetimer. Da kunne jeg hatt en time på morgningen og vært ferdig med det. Igjen, jeg trenger rutiner.

– Vi kjørte forbi en Nortura bil på vei hjem og inni den var det mange griser… En av de hadde snuten sin gjennom gitteret og fikk kjenne på den friske luften og regnet for første gang i sitt liv. Jeg gråt, og gråt.. F sier at jeg må slutte å se inn i de bilene, for jeg blir så lei meg. De er jo på vei til slakteriet. Herregud så vondt jeg fikk i hjertet. Å derfor spiser jeg ikke gris. Stakkars de fine og skjønne grisene.Så, hva tenker dere? Tør jeg å publisere en hverdags vlog tro? Jeg blir så usikker.. 🙁 Nå skal jeg strikke litt, så skal jeg vaske tøy og litt slikt. Jeg ønsker dere en veldig fin tirsdag selvom det er dårlig vær. Vi blogges♥

2 kommentarer
    1. Synes det er veldig fint at du ikke spiser gris og har empati med dem, men alle dyr vil gjerne leve, så kanskje bør du helt slutte å spise kjøtt? Da gjør du en god gjerning for dyrene, for klimaet og for din egen helse også. Vinn-vinn- situasjon:)) <3

      1. Det er jeg helt klar over, og enig i! Jeg spiser svært lite kjøtt generelt. Jeg prøver å kutte mer og mer, så kanskje jeg plutselig klarer det helt! Jeg har spesielt empati for grisene siden de er så intelligente dyr og forstår hva som skjer. Men jeg er helt enig med deg og vil klare det etter hvert <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg