Tanker på en mandags kveld

God kveld dere♥

I dag våknet jeg, og jeg var så sinnsykt dårlig… Det var like før jeg måtte ringe og avbestille negl timen min klokken 09:30. Heldigvis kikket smertestillende inn tidsnok, så jeg fikk helt sinnsykt fine negler! De viser jeg dere i morgen. Formen er heldigvis litt bedre nå, men jeg er redd jeg føler meg dritt i morgen også. Det er liksom verst om morgningen og kvelden. Hvorfor er det sånn egentlig, eller er det bare meg? Jeg har hatt så vondt i halsen om morgningene, mens det går fint gjennom dagen. Jeg begynner å kjenne det igjen nå, så det er kjedelig…. Smaken forsvant også i går, men er delvis tilbake i dag. Jeg krysser virkelig fingrene for at jeg er bedre i morgen, og at dette gir seg fort. I morgen skal vi endelig (ja, endelig) på jobb igjen. Jeg er så klar jeg, dere. Det å gå hjemme uten å gjøre noen ting, det blir man faktisk lei av. Jeg kjenner at jeg virkelig trenger å bruke kroppen, møte mennesker, rutiner og orden. Jeg pleier alltid å savne hjemmet så fort jeg kommer meg om bord, men denne gangen tror jeg det kommer til å gå helt fint. Dessuten er det baret to små uker, så er jeg hjemme igjen. Det går jo så fort! Jeg har dessverre ikke så spennende innhold her om dagen, men her kommer i hvert fall noen tanker♥Jeg lurer på om jeg skal begynne å ta noen vitaminer som heter Medox. Min kjære mormor hadde fått med seg at jeg har blitt syk igjen, så da ringte hun meg og anbefalte disse. Jeg har et sinnsykt dårlig immunforsvar tydeligvis, så dette er noe jeg skal sjekke opp i. Jeg må generelt bli flinkere til å få i meg det jeg trenger, som frukt og grønt. Det gjør meg utrolig glad at mormoren min ringer for å “passe” på meg, det betyr mye. Vi snakket i telefonen i 10 minutter, og det er ganske lang telefontid syntes jeg! Jeg er den typen som snakker i 47 sekunder helst, med mindre det er søsteren min jeg prater med. Vi prater nesten aldri i mindre enn en time, og det syntes jeg er koselig♥

Det er utrolig at det skal være så vanskelig å komme igang med treningen igjen, men jeg føler meg nærmere nå enn noen gang. Jeg har kjøpt noen nye treningstightser og planlegger å begynne nå som jeg skal om bord. Jeg har lagt på meg og det liker jeg svært lite. Så jeg ser virkelig frem mot trening og sunnere dager. 

Jeg syntes det er så gøy at dere liker at jeg holder litt på med Youtube. Dette er jo veldig nytt for meg, så det er fort gjort at jeg syntes at det blir litt kleint..Men når jeg får positiv tilbakemeldinger gir det meg motivasjon og lyst til å fortsette!

Neste gang jeg kommer hjem fra sjøen skal jeg begynne å pynte til jul! Jeg elsker julen mer og mer for hvert år, og jeg blir ikke lei. Før var jeg virkelig lei av julen før november, mens nå ville jeg gjerne hatt pyntet allerede. Det er liksom hele stemningen jeg ikke får nok av. I år er vi jo hjemme, så gjett hvem som skal bake alle verdens type julekaker, hehe!Jeg gleder meg så utrolig mye til å få barn. Dette er mange år til, men still. Jeg syntes det virker så koselig, og det er en tid jeg føler at jeg kommer til å nyte ekstra mye. Kanskje fordi barn knytter familien mer sammen, I dont know. Jeg ser bare frem til babyklær, tegnefilmer og kos. Men det skjer ikke med det første, så ingen grunn til bekymring!

Mamma har kjøpt ny valp! Herregud så stas… Det er en Berner Sennen hund. Det er slik type jeg er født og oppvokst med, så det blir koselig. Selvom savnet etter Mix er stort, så blir det godt å få en firebent en inn i familien igjen. Mamma fortjener å ha en turvenn og en som alltid er glad for å se hun♥ Jeg gleder meg så masse til valpekos! 

Jeg håper at der har hatt en fin mandag. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg