Tanker på en lørdag

Hei dere fine, og god lørdag!

Jeg håper at dere alle har en fin dag? Min dag har vært upåklagelig. Jeg dro til Sandefjord i går formiddag for å tilbringe helgen her sammen med mammaen min og søsteren min. Det er noe jeg føler at jeg virkelig trengte nå, så det er godt å være her. Alt er bra med F og meg, så det er ingen drama der. Men generelt så føler jeg at jeg har vært litt i en boble de siste ukene egentlig. Dagene bare går liksom, tiden flyr og ingenting gir mening. Så det var deilig å komme hit til naturen. Mamma vekket meg før 07:00 i dag så gikk vi med Mix rundt langeby. Det er en runde som tar ca en time, så vi var hjemme rett før 08:00. Jeg har jo jobbet fra klokken 7 hver dag om bord, så de dagene jeg har hatt hjemme har liksom blitt til å sove litt lengre. Dagene er liksom ikke så “innholdsrike”? Kan man si det uten at det blir feil? Jobben min er jeg kjempe glad i, og man trenger virkelig de fjorten dagene hjemme til å lade batteriene på. Men det kan liksom bli litt “slitsomt” å ikke gjøre noe, så jeg trives best når det skjer litt. I dag har vi som sagt gått en lang tur, og hatt skikkelig vårrengjøring her hjemme hos mamma. I tillegg så var søsteren min og jeg innom VIP Beauty i Sandefjord. Uten å gå inn på detalj hva vi gjorde der, så kan jeg si så mye som at det er det beste stedet ever. Jeg ser alltid frem til å dra dit for å få behandlinger og resultatet blir alltid amazing! Anbefales på det sterkeste♥ En annen ting jeg også ser frem til er å farge håret mitt. Jeg begynner å bli så lei av den fargen jeg har nå. Jeg føler meg så kjedelig! Men enda så er jeg fast bestemt på å ikke røre det på et par måneder til. Det er hele fire måneder siden forrige frisørbesøk, så nå har jeg holdt meg i tøylene, haha! Nærmere sommeren skal jeg få lysere hår. Lysere hår, lysere tider♥

Nå skal søsteren min og jeg begynne å lage litt middag til oss. Så drar jeg tilbake til Skien og kjæresten min i morgen♥ Forresten – jeg ber så inderlig om noen forslag fra dere om hva dere vil lese om! Jeg blogger mer enn gjerne, men jeg trenger jo noe å skrive om. Det kan jo umulig være interessant å lese om mine tanker rundt hårfargen min hele tiden, hehe. Jeg ønsker dere alle en super fin lørdagskveld videre, så blogges vi♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg