Tanker en fredags morgen

Hei dere fine!♥

Jeg skal straks ta av ansiktsmasken og koke en kopp kaffe til F og meg. Vi er så heldige å får låne Ludvig litt igjen, så jeg har også vært ute å gått tur med han. Det er så sykt deilig å komme seg ut i frisk luft tidlig om morgningen. Som dere vet, så jobber jeg mye om dagen, som resulterer i dårlig blogging. Jeg kunne sikkert vært flinkere, men det er andre ting jeg heller prioriterer når jeg kommer sent hjem. Dessuten blir det jo så sykt tidlig mørkt, og da nytter det ikke å begynne å ta bloggbilder… Jeg jobber hver dag denne uken, og skal kanskje jobbe i helgen også. Dersom jeg ikke skal jobbe i helgen, kan jeg love dere bedre blogging!♥♥ Jeg har hatt to blogglesere som har kommet innom jobben og sagt at de leser bloggen denne uken! Herregud, så koselig! Det hadde jeg aldri trodd skulle skje med meg, så jeg er kjempe takknemlig for at dere kom bort og sa hei!♥

♥ I går hadde jeg på meg denne genseren som jeg har strikket selv på jobben, og den fikk jeg komplimenter for! Det var også to jenter som slo av en prat med meg angående at de holder på å få i gang en “strikke kino” her i Skien! Altsååå? Hvor kult! Jeg ble gira med en gang og gjett om jeg skal på strikke kino!

♥ Jeg trives skikkelig på jobb, og spesielt det å kunne dra hjem hver dag. Jeg savner båten og sjøen så masse, men det er ordentlig deilig å ha en jobb på land også. F merker jo veldig godt at vi ikke har fri sammen, for jeg er jo mye borte. Men som han sier, han vet jo at jeg kommer hjem litt senere på dagen.

♥ F og jeg har bestemt oss for å ikke gi julegave til hverandre i år, men heller ta en tur på Farris bad. Vi koste oss så masse der sist, så jeg kan nesten ikke vente med å dra dit igjen. Jeg trenger litt kjæreste tid nå kjenner jeg♥

♥Jeg må kjøpe meg en ny vinterjakke! Jeg solgte parajumperen min, så nå har jeg ingen gode og varme jakker. Det er heldigvis ikke så kaldt ute enda, men det kommer sikkert snart. Har dere noen forslag til fine jakker? Jeg vil ha svart denne gangen.

♥ Jeg har funnet ut av at service er mitt yrke. Jeg vurderte kontor arbeid for fremtiden, men jeg tror heller jeg trives i service faget hvor jeg kan snakke med mennesker. I denne jobben hjelper jeg kunder hver dag, og det gir en skikkelig god følelse! 

♥ På søndagen skal jeg brenne flere mandler, lage brune pinner og pakke inn julegaver. Juleverksted med andre ord! Det blir fint. Dersom jeg skal jobbe er det jo bare åpent fire timer, så jeg har fremdeles hele dagen på meg. 

♥ Jeg har endelig negl time igjen til uka! Det er ikke lett å finne tid til det nå altså. I tillegg er salongen fullbooket helt ut året, så jeg smetter inn en time før jobb på tirsdagen. Jeg aner ikke hva jeg skal gå for… Vil egentlig ha skikkelig rosa, eller babyboomer, eller rød.. Nå skal F få kaffe på sengen♥ Det er en stund siden sist siden jeg har jobbet tidlig så mange dager. Det er egentlig ganske greit å jobbe litt dag og litt kveld syntes jeg. Det passer meg veldig bra! Det føles veldig godt å skrive til dere igjen, så jeg krysser fingrene for at inspirasjonen og motivasjonen kommer tilbake til meg snart! Håper at dere får en fin dag. Vi blogges♥

4 kommentarer
    1. Det var veldig koselig å hilse på deg på mandag. Og jeg synes du skal satse på service, for du var flink og imøtekommende!

    2. God bedring. Og som sagt synes jeg du skal satse på serviceyrket som du skrev. Flinke hyggelige Pia 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg