Takk for meg..

God kveld dere fine♥

Jeg er skikkelig trøtt og gleder meg så til å legge meg, men først vil jeg oppdatere dere. I dag har jeg hatt min aller siste dag på H&M Arkaden.. </3 Det føltes ganske rart da jeg gikk ut av butikken for siste gang, men samtidig så har ikke jeg vært der i så lang tid. Dessuten var jeg innstilt fra start at dette ikke kom til å vare lenge i og med at hele butikken legges ned. I morgen er det den aller siste dagen som butikken er åpen, så er det kapittelet over. Det er en veldig fin butikk, og jeg husker skikkelig godt at jeg fikk sansen for akkurat den butikken da jeg først flyttet til denne byen. Jeg trodde kanskje jeg skulle være mer urolig på jobb i dag, men jeg har jobbet i ett og vært veldig positiv og blid. Jeg unnet meg også en brus mens jeg jobbet, og det gjorde susen! Jeg har det som en greie, at jeg ikke drikker brus, kun vann på jobb, men i dag gjorde jeg et unntak♥ Så et lite sukker kikk gjorde hele dagen litt lettere.Jeg har hatt det så forbanna fint de to siste månedene, og det har virkelig gitt meg så mye å få lov til å jobbe der. Det var en kjempe fin arbeidsplass med utrolig koselige kolleger. I tillegg var det godt for meg å jobbe på land igjen, og faktisk kjenne på “hverdagen” igjen. Jeg har blandede følelser om hva jeg foretrekker, for jeg ønsker meg sårt en hund, og jeg savner livet til sjøs. Hvordan løser man det? Jeg er i hvert fall utrolig takknemlig for at jeg ble så godt tatt imot av alle, og jeg er så glad for de nye bekjentskapene. Nå gjenstår det jo å se hva som skjer på nyåret når det kommer til jobb. Den tanken orker jeg ikke å gå inn på nå. Den tid, den sorg… Før det gjenstår nyttårsfeiring, ta vekk julepynten og ha mer tid med familien. For ikke å glemme strikking! Gjett om det skal strikkes de neste dagene/ukene! Heheh, slang med noen snapshots fra prøverommene. Det blir lenge til jeg får tilbringe så mye tid hvor det er så bra lys, haha! Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Jeg skal legge meg hvert øyeblikk, for jeg kan nesten ikke vente til julepynten ryker! Jeg er redd den ryker i kveld dersom jeg ikke legger meg, haha.. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg