System i hverdagen

Hei dere fine!

Jeg håper at dere likte videoen jeg publiserte i går. Det er enda så nytt og på en måte litt små kleint om jeg kan si det, men samtidig så syntes jeg det er kjempe gøy! Dessuten så må man jo starte et sted. Jeg gleder meg masse til å fortsette med sminkevideoer og vlogger. Det er jo ikke så lenge til vi skal til Tyrkia, så da tenkte jeg også å få vlogget litt. Men anyways – jeg er tilbake på båten! Som dere vet så jobber jeg på et passasjerskip, og er ofte borte. Denne gangen ente det med at jeg jobber på natten, noe som er helt greit. Jeg jobber for første gang sammen med en god venninne, så dette blir jo bare koselig! Så jeg tror dette blir en veldig fin periode, og jeg er positiv. Som dere vet så syntes jeg jo det er litt vanskelig å dra fra hjemmet de første dagene, men så kommer man inn i rutinene igjen. Jeg er ekstremt glad i å holde system i hverdagen, og da kommer Almanakken min godt med!

Jeg har vist dere denne før, men jeg syntes bare at den er så fin! Sjekk ut siden for å lage din egen almanakk HER.Jeg elsker at jeg valgte Mix på forsiden, for han betyr jo så masse♥ Verdens fineste Mix! Jeg har brukt denne mye mer enn jeg trodde, og jeg bruker å ta den med meg frem og tilbake til jobb. Noen ganger ligger den i vesken slik at jeg kan ta den opp når jeg er hos frisøren eller lignende. Den er så kjekk å ha! Jeg elsker seriøst å skrive ned hva jeg skal, og hvor og når. Det er så mye enklere å holde styr på avtaler. Jippi, jeg har snart bursdag! Den dagen kommer fortere og fortere hvert år syntes jeg. Jeg synets det er så rart å se at jeg bare fyller 22, hehe. Sjelen min er liksom 36 eller noe føler jeg. Men det er digg å vite at jeg er så ung og har hele livet foran meg. Nå skal jeg, tro det eller ei, trene litt! Jeg starter ikke på jobb før litt senere, så nå skal jeg trene og spise frokost. Det er så deilig å ha god tid på morgningen, I love it! Jeg ønsker dere alle en fin onsdag, så blogges vi♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg