Sydenklare negler

Hei dere fine!♥

Jeg håper at dere alle sammen har det fint. Jeg har det helt greit. Det kunne vært bedre, men det kunne i hver fall vært verre. Det er godt å komme hjem igjen og få beina litt ned på jorda. Når man går opp og ned i sjø og bølger flere uker blir man litt sliten. Så det er godt å være på land og nå skal friperioden nytes. Vi skal en tur til Tyrkia denne gangen, så det gleder jeg meg skikkelig til. Det blir godt å komme ned til varmen, havet og god mat. Jeg ser skikkelig frem til å ligge på stranden og lese bøker. Det blir en skikkelig avslappings tur. Men før det skal jeg kose meg litt hjemme. Jeg fikk ordnet neglene mine igjen i dag, og jeg er skikkelig fornøyd som alltid. 

Jeg går til Anna´s beauty place som ligger i Skien sentrum. Det er så deilig å endelig ha funnet et sted i nærheten som jeg er fornøyd med. De er skikkelig dyktige de som jobber der, og ikke minst hyggelige! Jeg koser meg skikkelig når jeg er der, så det er et pluss. Jeg anbefaler dere å sjekke de ut dersom dere er interessert i å legge negler her i Skien♥Jeg elsker babyboomer, nude, rosa og glitter men denne gangen gikk jeg for noe helt annet. Jeg tenkte egentlig å gå safe og velge hvit, men jeg ville faktisk ha en “glad farge” nå som jeg skal på tur. Jeg er fremdeles veldig lei meg etter at min kjære hun gikk bort, så jeg må prøve å tenke på andre ting. I tillegg så har jeg et håp om å bli skikkelig brun på ferie, så da blir denne fargen enda finere vil jeg tro! Neste gang blir det babyboomer igjen da, hehe♥ Men disse passet så bra sammen med min nye svarte jakke og skinnbukse, så 10/10. Nå skal jeg veldig snart dra til solariumet for å nyte litt. Så venter et langt bad og en episode av KUWTK. Jeg regner med å være mer aktiv på bloggen nå som jeg er hjemme igjen, men jeg får se hvordan ting blir. Jeg tenker allerede på neste gang jeg skal om bord igjen, haha.. Men jeg skal gjøre mitt beste. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre! Vi blogges ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg