Sverige neste

God morgen dere!

Det er så deilig at F er hjemme igjen, endelig en god natt søvn! Det var fantastisk♥ Vi holder på å pusse opp litt her og der i huset, så egentlig vil jeg bare sette igang med det med en gang. Men først skal jeg en tur til Sverige med mammaen min. Jeg blir over i Sandefjord i natt for å hjelpe litt til der. Vi snakker inn med utemøbler og slike ting.. Men jeg hjelper mer enn gjerne til, så dette blir koselig. Jeg ser også skikkelig frem til å kommet meg en tur til Sverige nå, for cola zero er dyrt i Norge altså! Planen er også å hamstre inn litt mat og fylle opp fryseren. Det var forresten veldig hyggelig med så fine tilbakemeldinger på videoen i går! Jeg svarer alltid dere som sender meg meldinger, og det er så koselig. Det er kanskje irriterende for noen å høre, men jeg er så glad om dagen! Jeg elsker virkelig livet, og jeg setter så stor pris på at de rundt meg er friske, og at vi er så heldige som lever så godt.Jeg ville bare stikke innom her for å ønske dere en fin dag! Nå må jeg spise litt frokost og pakke en liten bag. Så blogges vi fra Sandefjord senere i dag♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg