Svar på koronatesten

God kveld dere♥

I dag har vi faktisk vært en tur ute av huset, og det var etterlengtet det! Vi har ligget inne i flere dager nå, så endelig fikk vi kjenne på følelsen av normaliteten. Jeg så noen fine gardiner på Europris som jeg ville kjøpe, men de var så klart utsolgte i alle butikkene her i byen:( Men jeg fikk kjøpt litt maling, et speil, et avlastningsbord og litt småtteri. Jeg har et nytt prosjekt på gang her hjemme som jeg tenkte å vise med dere. Jeg tror det kommer til å bli så fint! Men, over til noe annet. I og med at jeg har vært syk så valgte jeg å ta en koronatest.. Jeg mistenkte ikke at jeg kunne ha det, men jeg ville ta en test slik at jeg ikke gikk rundt å smittet andre. Den testen…..Usj. Jeg har jo operert nesen, så jeg kjenner til følelsen av å ha lange rør inni der, men denne q-tipsen som de dytter oppi hjernen din er noe annet. De pirket seriøst i hjernen min (liten overdrivelse der, men dere skjønner), så det var utrolig ubehagelig og ekkelt. Men det er over på et blunk, så man kommer seg igjennom det.Prøvesvarene kom i stad og jeg er, som forventet, ikke smittet av viruset. Det er så betryggende å vite, for da kan jeg i hvert fall ikke smitte andre. Vi er veldig flinke og “samler opp” ting vi skal gjøre, og vi drar alltid ut tidlig eller sent. Ikke midt i rushen hvor det er masse mennesker ute. Vi prøver å være så forsiktige vi kan, så håper jeg alle tenker slik.I dag har jeg fått tatt vekk alle sommerklærne mine, og F sine, og fått skikkelig orden i garderoben. Alt er linet opp og det ser så systematisk ut nå! Lurer på hvor lenge det varer, hehe! Jeg må si F er heldig som får klærne sine vasket, stryket, brettet, sortert, sydd og til og med strikket, haha! Vi pratet nettopp om det her♥ Nå skal jeg strikke videre for det har jeg nemlig ikke fått gjort i dag. Ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg