Sushi og bobler

Hei dere fine!

Nå er jeg hjemme i Skien igjen, sammen med mannen♥ Det er alltid så godt å komme hjem, selvom jeg har kost meg glugg i Sandefjord det siste døgnet. Jeg dro dit for å sove hos mamma, så spiste jeg lunsj hos mormor med kusinen min i dag. Koselig! I går fikk jeg også ordnet vippene mine (innlegg kommer i morgen), og jeg er så fornøyd! Jeg var så desperat nå, så jeg måtte bare få fikset de så fort som mulig så da endte jeg opp med å gjøre det hos VIP Beauty i Sandefjord, og herregud så fornøyd jeg er!! Jeg viser dere som sagt i morgen. Her har jeg ikke de vippene altså, her har jeg Lilly Lashes i Miami. Jeg spilte nemlig inn en sminkevideo for to dager siden, som jeg håper at jeg får ut i morgen eller på lørdagen. Jeg må bare redigere, og det tar jo litt tid.. Heldigvis har vi ikke så mange planer denne helgen. Jeg har time til å vaske bilen innvendig i morgen, også må jeg ordne noe på neglene mine på lørdag. Dessverre så har jeg fått luft under den ene, så jeg må ordne det før vi reiser ut på sjøen igjen. I går var såå koselig. Vi bestilte sushi og tok oss et glass bobler, hehe! Jeg drikker jo aldri, men et glass sammen med min mor til en sushi lunsj takker jeg ikke nei til. Dessuten har jeg vært kjempe flink med å ikke spise usunt eller så mye sukker, så det unnet jeg meg. Dere vet jo at jeg lagde kanelboller på søndagen, og da spiste jeg kun to stykker den dagen, også frøys jeg resten. Flink!Åhh, for et fint døgn ♥ Men nå er jeg glad for å være hjemme igjen. Vi skal veldig snart dra for å trene, i dag er det bein som står for tur igjen! Jeg er nesten støl enda etter forrige bein økt, hehe! Jeg håper at dere alle har hatt en fin torsdag. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg