Superdigg speltlompepizza med creme fraiche

Hei dere fine! Starten på uka har vært utrolig stressende og jeg holdt nesten på å gi opp tidligere i dag. Jeg passet hunden til søsteren min fra i går til i dag. Han kan fort bli redd når det er mye lyd, og siden de holder på å legge nytt tak der han egentlig bor tenkte vi at han hadde det bedre her hos meg. Noen som ingen kunne vite var at brannalarmen gikk i leilighetene her jeg bor, så da fikk jeg jo et lite problem… Jeg ble ganske forsinket, så jeg stresset veldig. Så fort jeg kom meg i bilen og ut på veien havnet jeg så klart bak et fuckings traktor tog! Jeg holdt på å klikke… Jeg måtte levere Tassen hos mamma, lufte Hugo også hente venninnen min. På vei tilbake til avtalen min havnet jeg så klart bak traktor toget igjen.. Det er utrolig at jeg lever etter den bilturen, men det trenger vi ikke å snakke mer om. Etter lunsjen dro jeg på treningssenteret og da ble alt bra igjen, haha! Det var helt fantastisk å trene igjen og føle at jeg brukte kroppen godt. Jeg blir nok litt støl i morgen, men det er verdt det 🙂 Jeg har nettopp spist en sinnsykt digg speltlompepizza som jeg tenkte å dele med dere.

Du trenger:

1 boks med creme fraiche

2 fedd med hvitløk

ca 2 ss sitronsaft

salt og pepper

Kylling og kalkun pølse

Mozzarella 

Ruccola

Pinjekjerner 

Pizzasaus – Bland sammen en boks med creme fraiche, hvitløk, sitron og salt og pepper. 

Kutt opp pølse og mozzarella og stek på 200 grader til osten smelter. Her kan man så klart variere veldig, men siden jeg ikke spiser svin så valgte jeg kylling og kalkun kjøttpølser. En annen dag skal jeg prøve med kylling bacon også, det tror jeg blir like godt!Når den er ferdig stekt topper jeg med ruccola og pinjekjerner. Så er det klart! Super enkelt, kjempe raskt og skikkelig godt. Jeg spiste dette tre ganger forrige uke, haha… Så ønsket mamma seg det til middag i morgen også, så da skal jeg spise det igjen da. Haha, heldigvis er det ikke så usunt. Jeg har faktisk vasket hele leiligheten, skiftet på sengen og vasket klær. Nå skal jeg dusje og ha en spa mandag. Jeg sov veldig lite i helgen, så gårsdagen gikk til å kun sove… Så jeg lå litt bakpå her hjemme, men nå er jeg back on track og nyter livet, haha! Ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg