Super fornøyd

Hei dere fine!

Jeg håper at dere har det fint? Jeg begynner seriøst å bli utrolig lei av regn og dårlig vær. Når det er sånt vær vil jeg heller være på sjøen og jobbe, slik at jeg kan tilbringe de varme dagene hjemme 🙁 Det blir sikkert utrolig varmt og masse sol fra neste uke av, da jeg er om bord. Men men, sommeren er jo ikke her enda, så jeg får ta meg sammen. I går fikset jeg endelig neglene mine igjen, og jeg er sååå fornøyd! Altså, bare se!! Jeg syntes de er så sinnsykt fine. Jeg ordner de i Sandefjord, siden jeg ikke klarte å bli ordentlig fornøyd med noen steder her i Skien. Dette er i tillegg akryl, så de holder lengre føler jeg. Jeg pleier egentlig alltid å ha knekt noen negler, eller rett og slett mistet noen når det nærmer seg tid for påfyll. Men med akryl så holder de helt frem til neste time. Nå har jeg satt opp ny time om fire uker, så jeg håper at de holder nå også. De tre siste gangene har jeg gått for ombre, for jeg syntes det er så classy og pent. Det er liksom litt tidlig å gå for Orange og spreke farger, men til sommeren skal jeg slå meg litt løs på den fronten. Jeg gleder meg så masse til sommeren, at dere aner ikke! Jeg har så mye klær som har prislappen på, men det kan ikke tas i bruk før det er varmt ute.. 

Hva syntes dere?

Nå skal jeg snart ordne meg litt. Jeg skal faktisk filme en sminkevideo! Men jeg vet ikke helt om jeg skal gå for “everyday”, “glam”, “full glam” eller “Drugstore” makeup – Noen forslag? Jeg håper at dere får en super fin dag enn så lenge, så blogges vi senere!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg