Super fin innflytningsgave

Hei dere fine! Jeg håper at det står bra til med dere. Jeg har det fint, og gleder meg masse til å få middagsbesøk i dag. Martine, Kamilla og Sofie kommer hit på lasagne og sjokoladefondant. Yummi! Det er lenge siden jeg har spist lasagne, så det kommer til å bli så godt. Jeg har derfor ryddet og vasket i leiligheten, så nå skal jeg veldig snart kle på Tassen og meg slik at vi kan gå en tur. Været er jo helt grusomt, og det slutter seriøst aldri å snø… Jeg er så lei! 🙁 

Jeg har vært så heldig og fått dette øyeskyggepalettet i gave av søsteren min. Det er så fint! Det var en innflyttings/ takk for hjelpen / det blir bedre / type gave ♥ Jeg har ønsket meg det så lenge og tenkte at jeg skulle kjøpe det selv etter hvert, så jeg ble kjempe glad og takknemlig for at jeg fikk det. Se så fint!! Huda Beauty er et av favoritt merkene mine innen beauty, og skyggene er seriøst så bra. Jeg har ventet med å brukte det siden jeg ville vise dere det først. Jeg er så spent på å teste det ut, og allerede i kveld skal jeg finne Youtube videoer hvor andre har brukt det slik at jeg kan få litt inspo.

Jeg er så heldig altså! Jeg ønsker dere en veldig fin dag. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg