Super enkel luksusmat

God ettermiddag dere♥

Jeg har faktisk fått spilt inn en video i dag! Så den skal jeg sette igang og redigere nå. Så enten kommer den ut i kveld, ellers i morgen. I morgen har jeg endelig planer igjen, så det ser jeg frem til! Jeg skal spise lunsj sammen med mamma og søsteren min, så skal jeg få være med i et fjøs! Jeg skal få hilse på og kose med kuer. Om jeg gleder meg!! Herregud som jeg gleder meg. Jeg har alltid hatt lyst til å kose med en ku, så dette ser jeg frem til. Før jeg setter igang med redigeringen tenkte jeg å dele med dere en super enkel middag som går kjempe fort å lage, og som smaker super godt. Det er sykt å si, men jeg foretrekker dette over Bighorn anytime. Indrefilet med peppersaus, asparges og poteter. Super enkelt! Men likevel så godt. Dette syntes jeg er skikkelig luksus mat og hva passer vel bedre på en fredag? I helgene syntes jeg det er ekstra koselig å lage litt ekstra god mat. Nå merker ikke vi så mye forskjell på hverdag og helg, men vi prøver å skille mellom hverdag og helg så godt det lar seg gjøre. Jeg har tipset om denne sausen før, men jeg gjør det igjen! Lag en toro peppersaus og kok den opp, tilsett så en hel kremost med pepper og to skiver med brunost. Den blir så sinnsykt godt at jeg kunne hatt den på en termos og drukket den.. Æsj, haha! Jeg hadde to potet igjen etter en annen middag, så de kuttet jeg opp i skiver. Så la jeg  noen skiver med smør rundt omkring, litt hvitløk, litt olje, salt og pepper og litt revet ost. Disse måtte stå i ovnen i en times tid, så ble de veldig gode!Jeg hentet også litt gressløk i kjøkkenhagen min. Jeg syntes det er så koselig å ha en liten kjøkkenhage! Der har jeg korriander, hvitløk, luftløk og gressløk. Indrefilet jeg kjøper er forresten fra Jacobs utvalgte. Jeg syntes de er absolutt best. Skal jeg først ha biff, så skal jeg ha ordentlig. Den krydrer jeg godt på begge sider, så steker jeg de i pannen til jeg føler at de er ferdige. Ca 4-5 min på hver siden. Jeg liker å ha de medium stekt. Aspargesen damper jeg i en liten smør klump i 2 minutter. Så enkelt og så godt! Dette anbefaler jeg som fredags eller lørdagsmiddag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg