Summer nails

Hei dere fine!

Jeg håper at alt er bra med dere. Jeg sitter ute på balkongen, og fy søren som det steker! I dag er det varmt altså. Det skal jeg så klart ikke klage på, og jeg er bare sjeleglad for at jeg i hvert fall har balkongen min. Tenk å bo midt i byen uten mulighet til å gå ut når det er sånt vær… I går fikk jeg endelig en god nyhet med tanke på jobb, så nå er jeg snart tilbake på sjøen. FY fader det skal bli godt! Jeg vet ikke helt når enda, men jeg er skikkelig positiv nå, og helt overbevist om at det ikke er lenge igjen. Det er jo sankthansaften i dag, så jeg skal ut i båt med noen venner litt senere. Så skal vi sikkert se noe bål og greier, vi får se hva som skjer♥

I går ordnet jeg neglene mine igjen, hos Anna´s beauty place som alltid. Egentlig hadde jeg litt lyst på fransk igjen, men siden det er sommer syntes jeg det er skikkelig fint med litt farger. I tillegg ser man ekstra brun ut når man har en fresh farge på neglene. Jeg er 100% fornøyd som alltid♥

Jeg får finne frem klær og pakke litt, så skal jeg snart av gårde. Jeg ønsker dere en kjempe fin dag videre, og kos dere masse i kveld uansett hva dere skal♥ Vi blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg