Stuck i harstad

God kveld dere!

Akkurat nå er jeg ikke særlig fornøyd…. Vi er stuck på flyplassen i Harstad og humøret er synkende. Vi skulle ha landet i Oslo om bare noen få minutter, men her sitter altså vi. Vi boardet flyet og begynte å kjøre, men så fikk vi beskjed om at nesehjulet hadde fryst fast og derfor måtte vi tilbake til gate. En teknikker så på det, men det var ikke en easy fix så vi måtte ut av flyet, og nå venter vi på et annet fly. Noe som ville ta over en drøy time. Flyet vi skal ta kommer hit rundt 21:45, også skal det lette igjen forhåpentligvis 22:15. Vi får se på det da.. Jeg kjenner at jeg blir så provosert og irritert av slikt. Det er så klart lett for meg å spørre “hvorfor ikke bare defroste?” På vei opp hit måtte vi også tilbake til gate siden det var problemer, og det etter defrosting. Dette flyet landet 30 minutter før vi skulle fly med det, så jeg syntes bare det er spesielt at det ikke funker 30 minutter senere. Vi er i nord og det er 12 minus grader her, så jeg syntes kanskje de burde tenke på slikt… Åh, så irriterende. Det finnes heller ingen butikker her, så det er med andre ord ingen ting å fordrive tiden med.Det hjelper jo lite å klage, men akkurat nå kjenner jeg meg litt irritert og lei. Jeg skal i tillegg kjøre fra Oslo til Skien i natt, så det er jævla great. Jeg håper i hvert fall at søndagen deres har vært bedre enn min søndags kveld! Forhåpentligvis kommer jeg meg hjem i natt, så håper jeg at jeg har energi nok til å oppdatere dere i morgen. Da forhåpentligvis i bedre humør. Vi blogges! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg