Strikkeprosjekt update

God morgen dere!

Jeg våknet veldig tidlig i dag, men det er ikke så rart ettersom at jeg har stått opp før 6 hver dag de siste fjorten dagene. Det er faktisk veldig deilig å stå opp tidlig og starte dagen. Jeg setter alltid på God morgen Norge og scroller på mobilen samtidig. Som jeg har delt med dere, så har jeg jo begynt på en strikkegenser. Nå nærmer den seg fredig! Da jeg reiste om bord på jobb hadde jeg bare strikket en liten del av den, så begge armene og store deler av bolen lagde jeg altså om bord etter jobb. Jeg har fått til felling av V-hals og raglanfelling. Denne oppskriften på genseren var helt gresk for meg først, men nå skjønner jeg hva som står der og jeg får det jo til! Jeg fikk hjelp fra en kollega til å strikke “vridd rett” ellers har jeg klart alt sammen selv. Jeg er faktisk gasnke stolt selvom genseren har sine feil. Det er jo første gang jeg har strikkepinner i hendene mine, så jeg er veldig fornøyd med resultatet selvom det ikke er perfekt. Jeg har lært så mye gjennom denne genseren, så det blir enklere neste gang jeg begynner på et prosjekt. I dag lanserer Skappel en ny kolleksjon med Sophie Elise, og herregud som jeg gleder meg!! Det er så mye fint der. Forrige kolleksjon ville jeg egentlig bestille en genser ferdigstrikket fra, men det koster jo rundt 3000kr. Så nå kan jeg bestille og strikke selv! Det er noe eget med å tre armen inn i en egen strikket genser. Jeg gleder meg veldig til å kunne tre denne over hodet! Garnet er helt fantastisk, så dette blir en myk og varm genser som jeg gleder meg til å bruke mens jeg strikker andre ting. Det har rett og slett blitt en terapi for meg det å strikke. Jeg bruker utrolig mye minder (sykt mye mindre) tid på telefonen og andre ting. Jeg har det helt rolig rundt meg og ser plagget vokse i armene mine. Jeg er så glad for at jeg bestemte meg for å starte med dette♥Det genstår noen omganger til, så skal jeg sy litt sammen her og der. Så skal jeg lage en fin kant rundt V-halsen. Jeg gleder meg såååå! Jeg ønsker dere en fin dag, så blogges vi♥

2 kommentarer
    1. Så flink du er😊
      Den kan du glede deg til å bruke utover høsten.
      Strikking er terapi. Sitte å nyte stillheten med strikketøy i hendene, da slapper man av😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg