Strikk på bestilling

Hei dere fine!

I dag våknet jeg rett før 08:00, og jeg ble så glad for det! Men dum som jeg er så krøyp jeg inntil F og sovnet igjen, så vips var klokken 10:30(!!!!). Det var litt nedtur.. Men planene i dag er ikke store, så hvorfor ikke sove litt lenger. Etter gårsdagens arbeid trengte vi det kanskje? Nå skal jeg veldig snart begynne på frokost, og i dag tenkte jeg å lage havregrøt med kanel og epler. Sunt og godt! Det første jeg gjør når jeg står opp er å strikke noen omganger, så i dag er så klart ingen unntak. Jeg strikker faktisk på bestilling nå, for mamma ønsket seg en slik vest selv. Jeg strikker så klart gratis for mammaen min, men dere skjønner tegninga. Hun betalte garn og jeg strikker. Jeg håper så klart at denne blir fin og passer, så jeg strikker veldig nøye. Dessuten har jeg jo laget denne to ganger til meg selv, så nå går det veldig fort og lett.Hvor fin farge! Den heter “rust” og garnet er kjøpt på Spar kjøp. Garnet kostet 30kr for “Cozy” og 45 for “Lace kid mohair”, så hele vesten kommer på 210kr. Dersom jeg kjøper originalt garn kommer den på over 500kr!Man strikker denne med tre tråder. To av det tykke og en av den tynne. Pinne størrelsen er 10, så det går veldig fort å strikke når det er så store pinner.Denne fargen skriker høst, hehe! Mamma er så fin i sånne farger, og jeg er sikker på at hun kommer til å kle vesten skikkelig godt. Kjenner jeg hun rett går hun til innkjøp av noen nye sko som matcher fargen, hehe! Mamma har over 70 par sko, det er jeg sikker på.Denne genseren forresten, den bruker jeg hele tiden! Jeg er så fornøyd, og så glad i den. Den er en drøm å ha på og den er skikkelig fin. I tillegg er det bare super gøy at jeg har laget den selv. I dag skal vi (jeg skal prøve å få med F) på Herkules for å handle litt, kanskje ta et kakestykke på cafe igjen og kanskje en treningsøkt senere. Jeg ønsker dere en kjempe fin dag, så blogges vi senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg