Strekker ikke til

God kveld dere fine!
Hvordan er det med dere? Jeg har det fint. I dag har jeg vært i Sandefjord så og si hele dagen. Jeg dro dit for å hjelpe mormor med litt forskjellig, så gikk jeg tur med mamma og Hugo. Hugo hadde bursdag i går, så han er hele 1 år gammel! Han tror dog at han er 3 måneder og veier 4 kilo, så han er fremdeles en liten valp i en stor(STOR) kropp. Det var veldig hyggelig å se dem igjen i hvert fall. I går hadde vi besøk av pappaen og søsteren til F, så derfor fikk jeg ikke gitt en lyd fra meg i går heller. Som dere vet, så liker jeg å ha huset i stand når det kommer folk, så jeg ble opptatt med rengjøring, baking og matlaging.  Jeg lagde den super gode blomkålsuppen min og makroner. Det tar tid å stå på kjøkkenet altså! Jeg har jo sagt til dere at jeg skal dele strikkeprosjektet mitt med dere, men tiden strekker ikke til! Jeg fikk så vidt begynt på det i går, så jeg deler i morgen (jeg lover). Tiden går så himla fort, så jeg føler ikke at jeg strekker helt til. Jeg har fjorten dager fri hver måned, men likevel så er jeg så opptatt. Med hverdagsting?! Matlaging, baking, husarbeid, trening og handling sluker dagene mine. Jeg hadde tid til å strikke 2-3 timer hver kveld på jobb, mens her hjemme har jeg kanskje 30 minutter før jeg så vidt klarer å holde øynene oppe. Jeg trenger altså flere timer i døgnet kjenner jeg, selvom jeg står opp før 08:00 hver morgen. Er det noen andre som føler det slikt? I morgen skal vi heldigvis ingenting annet enn å trene, så da håper jeg på å få strikke et godt stykke av mitt nye prosjekt. Jeg tror det blir så fint! Nå skal jeg ta meg et bad og nyte det. Det også tar 45 minutter av kvelden min, haha! Men det er en nødvendighet syntes jeg. Vi blogges i morgen, og det gleder jeg meg til♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg