Stort bildedryss fra en fin dag

Hei fra en rød tomat!

Vi har nettopp kommet hjem fra tidenes fineste dag! Jeg er så takknemlig og glad for denne dagen. Jeg fikk legetime i Sandefjord til morgningen i dag, så da bestemte vi oss like gjerne for å dra dit for å kose oss på vannet en hel dag. Sandefjord er så utrolig fint om sommeren, og det er noe for seg selv det å bade i sjøen. Ferskvann kan ikke måle seg liksom! I dag var det helt praktfullt. Ingen maneter, lite mennesker, helt bleike på vannet og en fantastisk temperatur på land og i vann. Vi er så heldige som får låne båten til mormor og bestefar en gang i blant, og da koser vi oss litt ekstra. Dessverre så koste vi oss så mye at solfaktoren ble glemt.. Jeg pleier å være veldig flink til å smøre meg, men det falt helt i glemmeboken i dag. Så jeg er mildt sagt brent 🙂 I tillegg er jeg skikkelig støl i skuldrene etter gokart i går, så nå er kroppen ordentlig kjørt.. 🙁 Her kommer et stort bildedryss fra i dag♥Denne svanen virket veldig truende, så F måtte skremme den vekk etter hvert.. Den freste og lettet på vingene. Så mens jeg knipset bilder gjorde F seg stor for å skremme den, haha! Jeg fikk i hvert fall et fint bilde.

Sminkefrie dager♥Vi kjørte litt rundt før vi la til ved en holme hvor vi solte oss, spiste og badet. Jeg tror vi hoppet uti kanskje ti ganger i dag, det er så digg!Vi tok med litt sushi og salat siden vi begge foretrekker det enn å begynne å grille og slikt når vi er på en holme. Så har vi alltid med noen bær, potetgull og kjeks! De to sistnevnte er det bare jeg som spiser, haha 🙁Vi kjørte for å møte de samme som vi kjørte gokart med i går før vi kjørte hjemover, så det var hyggelig å møtes ute på sjøen! Heldigvis så kjøpte vi en vifte på vei hjem i dag, siden det er meldt tropenatt. Vi sliter litt om morgningen siden det sikkert er 30 grader på soverommet klokken 05:00.. Så jeg håper det blir bedre nå! Nå skal jeg smøre meg inn med mer after sun, så blir det tidlig kvelden i dag. I morgen håper jeg nesten at det blir litt overskyet slik at vi kan holde på her hjemme. Jeg håper at dere har det fint! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg