Starting fresh

God kveld dere fine♥

Vi har nettopp spist en skikkelig god, hjemmelaged parma pizza. Jeg lagde den helt fra bunn av med pinjekjerner, ruccola, mozzarella og parma skinke. Skikkelig godt, og så enkelt! Jeg har lyst til å lage masse god mat nå som jeg var så heldig og fikk den superbra kjøkkenmaskinen. Jeg elsker den! Jeg tuller faktisk ikke når jeg sier at jeg ikke har sittet nede en eneste gang i dag, utenom da jeg spiste mat så klart. Jeg har holdt på siden jeg sto opp meg å ta vekk julepynten. Jeg fatter ikke at det tok så mange timer, men jeg støvsuget og vasket over alt hele tiden imens. Jeg ville liksom ikke sette frem den andre pynten oppå støv, om dere skjønner. Men nå er i hvert fall nyttårs rengjøringen unnagjort, og vi kan starte det nye året i et rent og fint hjem. Det ble så tomt når all julepynten forsvant, så jeg måtte være litt kreativ for at huset ikke skulle se for tomt ut. Jeg syntes det er fint med litt lys her og der, så da tok jeg en av lys lenkene og la den i en bolle med noen kongler. Det ble jo ganske fint! Jeg liker sånn pynt som man har “laget selv”, så slipper man liksom at alle andre har samme.Etter å ha hatt mye besøk av hunder så revurderte jeg de hvite teppene, men de har faktisk holdt seg skikkelig bra! De er enda helt hvite og har ingen flekker. Det skal sies at vi IKKE spiser taco her i hvert fall, hehe! Da jeg var ute å lette etter julepynt forrige periode jeg var hjemme, fant jeg disse putevarene. De er så fine! Jeg tok de med siden jeg tenkte de ville være utsolgt på nyåret, noe de er. De er faktisk fra Rusta og kostet nesten ingenting! Dessuten så ser og føles de skikkelig eksklusive ut. De hvite er fra Feel, og de er sykt irriterende. De er jo så vonde å ligge på.. Men de er fine, så hva skal man gjøre 🙁 

Det var så deilig å få juletreet ut! Jeg tenkte ikke så mye over det før det var ute på verandaen. Det tar stor plass, og det måtte støvsuges hver dag.. Så jeg syntes det bare er deilig at det er borte. Jeg erstattet plassen med denne vasen med vrihassel og lys. Jepp…Jeg har redigert på flammer i peisen vår. Til mitt forsvar så har jeg vært så varm i dag, og vi kom aldri til det punktet hvor vi kjøpte inn en pall med ved. Så vi har ikke ved, men jeg later som. Det er jo så koselig med flammer i peisen! Det er i hvert fall veldig deilig å ha julepynten sortert i esker nede i kjelleren, og at huset er strøkent ellers. Det føles så bra!

Nå skal jeg veldig snart dusje, og vaske håret. Jeg har tatt av alle gele neglene mine, så dere kan tro jeg gleder meg til å vaske håret, haha! Hvis du vet hvordan det er å ha laaange negler, så vet du at det ikke er det samme å vakse håret som når man har korte negler. Jeg føler meg naken, men neglene mine trenger faktisk litt hvile nå, så jeg tror dette bare er bra for meg. Jeg ønsker dere en fin kveld videre! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg