Spørsmålsrunde

God kveld dere fine♥

Jeg har allerede lagt meg, rett og slett fordi det har vært en dårlig dag i dag. Det er jo helt sykt. I går var en så bra dag, mens i dag er en helt ekstremt dårlig dag. Det startet med cardio som vanlig, men som ikke varte lengre enn 40 min siden leggene svidde så forferdelig mye. Det er helt klart at betennelsen er tilbake for fult. Jeg tror det har noe med at jeg hadde et såpass “langt” opphold uten noe cardio i slutten av forrige peakweek, så neste uke kommer jeg til å ha litt cardio/aktivitet hver dag kun pga leggene. Jeg trenger ikke kjøre hardt og lenge, men litt bevegelse må jeg faktisk ha. Nå er det smertefullt å bare gå et par meter liksom, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare meg frem til neste konkurranse.Mamma og jeg dro til svømmehallen kl 10:00 og svømte en times tid, så jeg fikk opp pulsen og hatt resten av cardioen der heldigvis. Akkurat nå virker det som at svømming er veldig bra for meg, siden det er mindre belastning for kroppen.Men dumme meg stupte jo i går også, som resulterte i at kroppen er sår og vond i dag. Jeg tenkte ikke over at kroppen er ekstra skjør nå om dagen.. Det burde jeg absolutt tenk på, og spart stupingen til etter konkurransen. 

Resten av dagen har jeg bare ligget på sofaen og kjedet livet ut av meg egentlig. Det er sinnsykt kjedelig å være på diett nå i påsken. Det ser ut som at absolutt alle andre koser seg med påskeferie, på fjellet, med venner, med mat og drikke. Jeg trenger absolutt ikke alkoholen i livet mitt, men det sosiale savner jeg veldig. Å ja, jeg kunne sikkert blitt med på det sosiale selvom – men folk tror at man ikke kan det når man er på diett, så man blir dessverre ikke inkludert. Nok negativitet for dette innlegget! Jeg tenkte faktisk å skrive et innlegg om konsekvensene av å drive med dette, men det får jeg spare til etter konkurransen for å ikke skyte meg selv i fotet eller skape negativitet rundt dette. MEN det er veldig viktig å snakke om det, og det er forskjellig fra person til person. Jeg vet at flere av dere lurer på mye rundt dette, så jeg tenkte å kjøre i gang en spørsmålsrunde! Kom gjerne med spørsmål enten her eller på insta, så skal jeg svare i en vlogg en av de nærmeste dagene. Dere kan spørre anonymt også! Det som er veldig “digg” er at i morgen er det en ny dag, og en ny sjanse til å få en bra dag mtp diett og trening. Akkurat nå føler jeg at jeg må ta dag for dag og gjøre mitt beste på å ikke kaste inn håndkle. Nå handler det mer om å fullføre for min del, så det skal jeg virkelig prøve på. Nå tar jeg kvelden – Vi blogges♥ Fyr løs med spørsmål! 

9 kommentarer
    1. Hvordan er prosessen for å bli med på slikt, blir man spurt eller må man gjøre alt selv?
      Hvor mye penger har du brukt totalt på dette, evt hva man minst må bruke?
      Hva skjer med psyken når man går på slike dietter og hard trening?

    2. Skeiet du ut av dietten noen gang? Med hva i såfall?
      Hva ville du gjort bedre/annerledes til neste gang?
      Hvordan klarte du å holde selvdisiplin på dietten de gangene man får lyst å skeie ut?
      Kan du vise før og etter bilde?
      Hvorfor byttet du klubb?
      Hvor mye koster det å stille i bikinifitness?
      Hvor lenge gikk du på diett før du begynte å se tydelige resultater?
      Hvor mye gikk du ned i vekt i løpet av diett?
      Hvor mange kcal spiste du på diett, hvor mange gram carbs?

      <3

    3. Hei,
      Så gøy med spmrunde 😁 Hvor lenge har du drevet med styrketrening? Topp 3 favorittøvelser styrke? Og de 3 verste? Hvilken kroppsdel liker du best å trene? Hiptrust med stang eller apparat? (bootybuilder etc) møter du mange fordommer/blikking etc på treningssenteret eller lign.? Fint og så inspirerende å følge deg ❤️

    4. Hvor mye penger i uken bruker du på matbutikken? Blir det ikke dyrt med så mye energidrikker og brus, er det et must på diett? Tenker mest da det er så usunt å få i seg cola og energidrikk :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg