Spørsmålsrunde

God morgen dere fine!
Jeg kvier meg egentlig litt for å logge meg inn på bloggen siden det er så lite aktivitet her… Jeg så egentlig for meg at jeg nå skulle ha all tid i verden til å satse mer på bloggen, men den planen gikk i vasken. Etter at jeg flyttet til Sandefjord har jeg nesten ikke vært alene. Jeg har vært så masse med venner og familie, og det har vært så koselig! Heldigvis så koser jeg meg mye mer i eget selskap nå, så jeg håper at jeg klarer å blogge litt mer fremover. Men som dere alle vet, så er ikke dagene så innholdsrike i disse tider. Jeg ser så frem til ting åpner igjen! Jeg savner så å trene, og jeg har skikkelig lyst til å ta meg en god runde på byen med venninnene mine. Uansett – jeg tenkte at jeg skulle kjøre i gang en spørsmålsrunde! Jeg har fått noen spørsmål rundt om med tanke på endometriose og hvordan det er å plutselig være singel i en ny by. Så dersom dere har noen spørsmål, kjør på! Jeg svarer denne uken, siden jeg virkelig skal prøve å finne mer tid til bloggen min♥Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag! Jeg skal en tur ut til mormoren min nå siden jeg hjelper hun med noen greier. Vi blogges!♥

5 kommentarer
    1. Hei! Jeg elsker bloggen din<3
      Hvem er forbildet ditt?
      Kan du dele treningsprogrammet ditt?
      Hva spiser du i løpet av en dag?
      Hvorfor ble du singel?
      Savner du å bo i skien?
      Har du noen fremtidsplaner?

    2. Hva skjedde mellom deg og Frode? Trives du som singel? Hva tenker du om eksen din nå? Har du kjærlighetssorg?

    3. Merket du at forholdet begynte å gå dårlig eller skjedde det brått?
      Hvordan blir det å skulle evt jobbe med han senere tror du?
      Hva er drømmeyrket ditt?
      Har du tenkt til å kjøpe deg et sted å bo i nærmeste fremtid?
      Hvordan har du det egentlig med angsten, selvtilliten og selvbilde om dagen?
      Hvor tror du at du ville vært idag dersom korona ikke hadde kommet, hadde du oppnådd noen mål?
      Du er en av dem flotteste jentene jeg vet om og jeg håper du har det bra. Du er sterk, stå på, alt går over etterhvert<3

    4. Kan du dele treningsprogrammet ditt, om du har noen?
      Hva veier du?
      Hvor høy er du?
      Tror du at du kommer til å farge håret ditt svart igjen? Det kledde du så!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg