Spørsmålsrunde

Jeg fikk en kommentar her om dagen med en ønske om spørsmålsrunde! Det er gøy, og det er ekstra gøy når dere ønsker det selv. Jeg setter så stor pris på når dere kommer med forslag til blogginnlegg, så det tas imot med åpne armer! Jeg vet at flere av dere ønsker mer personlige innlegg, men helt ærlig så har jeg på en måte blitt litt “redd” for det. Hver gang jeg blogger om mine egne meninger får jeg alltid litt kritikk og det er tydeligvis noe jeg takler dårlig. Jeg vet at jeg må takle slikt siden jeg selv velger å blogge på en offentlig platform, men jeg må prøve å takle det bedre enn jeg har gjort. Det er ikke noe gøy å høre det ene og det andre som er negativt når jeg prøver å gjøre det rette. Skjønner dere? Det gir kanskje ikke så mye mening, men derfor har jeg trukket meg litt tilbake og ikke skrevet slike innlegg som kan virke provoserende for noen. Kanskje jeg ikke har så mye bein i nesa siden jeg opererte vekk halvparten i Istanbul? Haha, neida!!! Jeg bare tulla. Jeg setter i hvert fall utrolig stor pris på alle dere som klikker dere inn her hver dag, og som støtter meg! Jeg elsker å få kommentarer også, så kommenter gjerne! Jeg tenkte å svare på spørsmålene i en vlog, er det gøy? Jeg vet at mange bloggere gjør det, så jeg tenke at jeg også skal prøve! Men dersom det ikke blir noe bra, blir jeg nok bare å skrive et innlegg slik som jeg alltid gjør. Vi får se!Så, er det noe dere lurer på? ♥

4 kommentarer
    1. Ønsker du barn, når og hvor mange?
      Mest interessante instagram bruker som du følger?
      Hvis du kunne valgt å komme inn på hvilken som helst studieplass, hvilken ville du valgt?
      Er du lykkelig og fornøyd med livet ditt akkurat nå, eller skulle du ønske noe var annerledes?
      Beste måten å bli avslappet på når du er skikkelig stresset?
      Er hjertet ditt noensinne blitt knust?

    2. Største drømmen din?
      Dårligste siden din?
      Beste siden din?
      En evne du ønsker å lære deg?
      Er du misunnelig på noen?
      Har du noensinne blitt mobbet f. eks. på ungdomsskolen?
      Ditt flaueste minne?
      Peneste bloggeren?
      Er du fornøyd med deg selv?
      Hvem er skjønnhetsidealet ditt?
      Favorittdelen i ansiktet ditt? Og på kroppen din?
      Hva vil du oppnå med livet ditt?
      Hva synes du om silikonpupper?
      Hvilken kroppsdel og ansiktstrekk er du minst fornøyd med?
      Drømmehåret ditt?
      Har du noensinne vurdert silikon?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg