Spisegruppe – check!

Hei dere fine!♥ Endelig begynner jeg å føle meg litt mer hjemme her i leiligheten. Det går veldig i bølger, men akkurat nå går det greit. Heldigvis for meg så har jeg den lille jobben som jeg må gjøre hver dag, så jeg har klart å lage meg en liten rutine. Jeg står opp, sminker meg, spiser frokost og tar med kaffe i bilen. Etter jobb drar jeg hjem, spiser lunsj, blogger og nå snart begynner jeg å trene også. Jeg har faktisk planer om å dra for å ordne medlemskap etterpå! Det blir nok E2 i og med at da kan jeg være med mamma på gruppetimer tidlig om morgningen. Her er forresten min nye spisegruppe! Jeg ønsket meg hvit og rundt bord, med hvite stoler, men jeg endte opp med dette. Jeg kan ikke kjøpe alt jeg har lyst på nå som jeg er permittert etc, så det måtte bare bli sånn. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd uansett.Jeg kjøpte nye blomster i dag også siden de jeg fikk da jeg flyttet inn her begynte å bli veldig stygge. Friske blomster gjør noe med humøret mitt, så jeg skal passe på å ha en frisk bukett på spisebordet til en hver tid. Jeg har allerede hatt to måltider her og sitter her atm for å blogge. Det er så fantastisk å endelig ha et spisebord igjen, hehe! Jeg satt her hele gårsdagen også, isteden for å sitte i sofaen, så jeg foretrekker faktisk denne plassen. Bordet kan også forlenges med to plater, sånn at jeg kan ha flere gjester! Det er jo kjempe smart når jeg skal ha gjester på middag, så det var et stort pluss. Videre i kveld skal jeg søke på jobber og krysser fingrene for at jeg får meg en ny jobb snart. Jeg er desperat og tar seriøst hva som helst nå! Jeg er evig takknemlig for den jobben jeg fikk nå, men som sagt så utgjør den to timer av dagen min. Jeg skulle gjerne jobbet fra morgen til ettermiddag hver dag, så jeg må lete videre.Nå mangler bare tv og internett, så har jeg det meste på stell her tror jeg. Det dukker stadig opp noe jeg kommer på at jeg mangler. Her om dagen lagde jeg pizza og kom plutselig på at jeg ikke hadde grytekluter til å ta pizzaen ut med. Men det kommer seg! Jeg ønsker dere en fin dag videre. Vi blogges♥

4 kommentarer
    1. Koselig å se at du har kommet deg litt mere til rette. Hva jobber du med nå siden det kun er et par timer
      ila en dag?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg