Spa søndag i mitt hjerte

God kveld dere fine♥

Kjøreturen hjem på E18…Gud for et vær! Jeg så nesten ingenting og måtte kjøre langt under fartsgrensen. Det er jo ordentlig storm ute! I tillegg så har jeg ganske liten bil, så jeg føler at det ikke skal så mye til før vinden tar tak i meg. Heldigvis gikk det fint og jeg kom meg trygt hjem. Jeg kjører alltid i fartsgrensen uansett, for søsteren min har fortalt meg at det er bedre å komme litt senere hjem enn å ikke komme hjem i det hele tatt. Det er noe å tenke på! Men siden det har vært så ordentlig dårlig vær i dag var det ekstra deilig å fylle badekaret med varmt vann og pleie kropp og sjel litt ekstra.Det har jo ikke akkurat vært en krevende uke for meg fysisk, men psykisk er det litt vanskeligere. Jeg kjenner på det å ikke ha en jobb og jeg “venter” på en måte hele tiden. Jeg søker aktivt på jobber og har CV´n min ute, så jeg håper og ber om at noe dukker opp snart. I mellom tiden prøver jeg å holde motet oppe og gjøre ting som gjør meg glad.

Jeg elsker denne ansiktsmasken! Det er en krukke med pulver som man tar litt av i skålen og blader med vann. Da blir det en slags luftig mouse som man påfører i ansiktet. Jeg har brukt en hel slik krukke tidligere, så det er tydeligvis en favoritt! Dessuten er det litt ekstra luksus å måtte blande den selv og påføre med kosten som hører til. 

I dag unnet jeg meg en hår maske også. Denne har jeg fått i gave av søsteren min, så jeg vet ikke hvor den er fra. Hår maske er noe jeg skal unne meg oftere kjenner jeg, for det er skikkelig luksus! Håret mitt trenger all kjærlighet det kan få.Jeg ligner litt på en smurf, men guuuud så skjønt! Jeg elsker å ha badekar og bader gjerne flere ganger i uken. Det er et must dersom vi skal flytte en gang. Det skal jeg alltid ha i hus!Jeg vil gjerne tipse dere om denne scruben også! Den er så sabla god, og snart tom… Det er en shea sugar scrub som gjør huden så silkemyk og bløt. Den kan nesten ikke forklares, så den må oppleves! Den er utsolgt for øyeblikket ser jeg, men DENNE siden har mange gode Indigo produkter! Det kan også fås tak i der jeg ordner neglene, Anna´s Beauty Place.Takk meg senere (-: Etter badet bruker jeg disse to produktene i ansiktet. Den er en nydelig kombo som jeg har brukt fast i flere uker. Natt masken bruker jeg 3-4 ganger i uken, og da er det perfekt å blande inn Self tan drops fra SE. De kommer forresten i fargen dark nå, så de skal jeg teste ut! Begge produktene fås på Vita.På kroppen brukte jeg denne i dag! Det er selvbruning fra Dove som jeg syntes gir en fin farge. Den er ekkel å ha på kroppen siden den tørker så sent.. Jeg opplever å få et bedre resultat på hendene av denne, og denne gir ikke en sånn skikkelig intens farge. Men jeg gruer meg til å sove med den, for den er klissete altså…

Nå skal jeg overtale F til å se farmen som jeg ikke fikk med meg tidligere i kveld, så skal vi (jeg) snart sove. I morgen skal jeg ordne neglene, og jeg gleder meg så!! Ønsker dere en god natt. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg