Søndagstur til Brevik

                                                                                                      Hei dere fine!                                                                                Annonse

 Jeg håper at dere alle har det fint♥ Jeg har fremdeles besøk, og vi har nettopp kommet hjem fra en aldri så liten søndagstur. Vi dro til Brevik som planlagt, siden vi tenkte at vi skulle kjøpe is med vaffel. Det var dessverre ikke åpent siden det tross av alt er midt i oktober. Det tenkte vi ikke på:-( Solen skinner jo, så det hadde smakt med en is på brygga i dag! Vi fikk en fin tur i hvert fall, og søsteren min har aldri vært i Brevik. Så koselig var det♥ Det er jo en liten perle syntes jeg, siden det er så koselig og fredfullt der. Det er noe spesielt ved slike små byer hvor husene er litt mindre og gatene er litt smalere. Jeg syntes at det har så mye sjarm!Disse buksene er mine favoritter når det kommer til jeans. De er så behagelige og nesten de eneste jeg bruker. De finner du HER,  Skjorte HER, Skoene er fra Spar kjøp av alle steder, vesten er egen strikket og kåpen er fra Na-kd, men utsolgt. Jeg elsker denne kåpen så! Den ble fort utsolgt i fjor, men da den endelig kom inn igjen fikk jeg kjøpt den.Det var nesten ingen mennesker der i dag, så det var jo deilig, hehe! Jeg takler store menneskegrupper så dårlig har jeg merket. 

 Min fine søster og mitt fine tantebarn♥♥♥

Jeg håper at dere har hatt en fin søndag! Jeg kjenner at jeg er ordentlig klar for mandagen nå. Denne uken og helgen har jeg spist alt for mye sukker, så nå blir det litt skjerpings! Ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg