SØNDAG.

Hei dere fine!

Dere vet hvordan jeg ofte blogger om “åhh, dette var den fineste morgningen på lenge!”? Denne var den værste. Jeg har ligget på sofaen i hele dag, kastet opp fem ganger og nesten bare sovet. I går ble vi invitert på grillings hos broren til F, så ble jeg invitert ut på kvelden med noen venninner. Jeg er jo aldri ute, så jeg ble super glad for å bli invitert! Det satt jeg så utrolig stor pris på, så jeg takket så klart ja♥ Kroppen min merker det i dag for å si det sånn…. Det er den første gangen i hele mitt liv at jeg sovnet med sminke på. F tilbydde seg å rense ansiktet mitt for meg, men jeg hadde ingen andre planer enn å sovne og håpe på det beste når jeg våknet. Haha! Er det ille å skrive sånt på bloggen? At man har vært på en liten snurr? Nei, det tåler vi vel i disse dager! Jeg koste meg i hvert fall masse og jeg hadde det super gøy, men om det er lenge til neste gang? JA! Jeg trives godt i selskap, men den alkoholen har jeg virkelig ikke behov for. Så det eneste spennende jeg har gjort i dag var å spise på Mc´Donalds. Men det kom også opp igjen (: Nå er planen å legge meg i badekaret, ta en ansiktsmaske og vente på at morgendagen skal komme. Jeg gleder meg SÅ til i morgen. Da skal jeg støvsuge, vaske klær, lage frokost til mannen min og være super produktiv. Jeg hater slike dager som i dag, men som F også sa, så kan jeg tillate meg selv det en gang i året liksom, haha! Jeg er usikker på om det kommer et til “uken som gikk” innlegg i dag, eller om jeg tar det i morgen. Vi får se. Uansett, så blogges vi♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg