Søndag

God kveld dere fine! Jeg håper at alt er bra med dere♥ Med meg går det fint, og for en gangs skyld så koser jeg meg i mitt eget selskap. Det har vært en veldig fin helg med festligheter. Fredagen gikk til å gå ut til Tønsberg tønne sammen med Amalie, så tok vi noen glass vin senere på kvelden. I går var jeg sammen med søsteren min på dagen, så dro Amalie og jeg til noen venner senere på kvelden. Det er så hyggelig å endelig være litt sosial igjen, og møte gamle venner. Jeg tror ikke at jeg var så sosial i hele 2020 som jeg allerede har vært i 2021, haha! Jeg har også rukket å vært i Bærum en tur i dag, siden jeg var med på en photoshoot for Luxushair. Det gikk veldig fint selvom det var litt av en trafikk i dag, haha! Jeg glemmer helt at det har vært ferie, siden jeg tross av alt er permittert og har nokså like dager. Jeg håper så at vi snart kan åpne opp igjen og leve som normalt!! Jeg håper forresten at jeg skal få litt mer motivasjon og inspirasjon fremover, for nå i det siste har det vært helt tomt. Kom gjerne med noen tips!! I tillegg stengte jo treningssenterne her i byen igjen, så nå syntes jeg det meste er ganske kjipt egentlig. Jeg venter fremdeles på politi attest, så jeg får ikke begynt å jobbe før det er i boks heller. Nå skal jeg ta av meg sminken, ta ansiktsmaske og se på Frustrerte Fruer. Digg! Det er seriøst ingenting jeg heller ønsker å gjøre akkurat i kveld, haha. Jeg ønsker dere en kjempe fin kveld videre. Jeg krysser fingrene for at vi blogges i morgen♥

2 kommentarer
    1. Hei! Kunne du tenke deg å fortelle litt mer om yrket ditt til havs? Jeg er muligens interessert i å høre om du kunne tenke deg å stille opp i en artikkel 🙂 Send meg gjerne en e-post!

      Mvh. Lizbeth Osnes, journalist.

    2. Hei. Kan du lage vlogger og hjemme trenings videor ? Jeg har begynt med hjemme trening men trenger inspo. Og du er min inspo.
      Håper du får en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg