SO FLUFFY

God kveld, dere fine! ♥

Jeg håper at det står bra til med dere. Jeg har nettopp spist bakt potet, tatt et langt bad og hatt tidenes kvelds rutine når det kommer til hudpleie. Huden min er ikke fin om dagen, men jeg kan ikke klage da jeg har spist sjokolade og drukket julebrus med sukker hver dag…:-( Jeg hadde egentlig lyst til å filme en sminkevideo i morgen, men jeg er litt usikker på grunn av at huden er så ille og jeg ikke har noen vipper etc. Jeg føler meg mildt sagt ufresh, men vi får se! Kan jo hende jeg våkner i morgen tidlig og gjør det uansett. Jeg pleier alltid å si “jeg har jo kjæreste”,men det er jo viktig å beholde han også, hehe! Uansett, disse fine tøflene ventet i posten på meg i dag.Disse er seriøst sååå behaglige på, og så fine! Jeg bruker alltid tøfler, så disse kommer til å bli hyppig brukt. Jeg er en slik person som sliter ut tøflene mine, siden jeg som sagt bruker det så og si hver dag.De er så myke, deilige, fluffy og fine. Jeg elsker fargen og at de har to “remser”eller hva det heter? Dere skjønner sikkert hva jeg mener. Nå skal jeg ta igjen noen episoder av Dr.pol. Det er et veterinær program som jeg har fått helt oppheng i. Det er så koselig og jeg elsker alle personene som jobber på den klinikken, hehe! Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges i morgen. God natt♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg