Snart tilbake

Hei dere fine!
Jeg håper at dere alle har det fint? Jeg har det helt ok, men jeg begynner å lengte veldig hjem. I morgen har vi vært her i nitten dager, og det kjennes på kropp og sjel. Det har gått kjempe fint, men man blir jo sliten når man jobber hver eneste dag fra morgen til kveld. Det skal i hvert fall bli skikkelig godt å komme hjem. Jeg har nettopp ordnet meg her på lugaren, så nå skal jeg begynne å pakke litt. Vi må en tur ut i bilen i natt for å legge fra oss en del ting. Denne gangen hadde jeg jo med meg mye mer sivil klær siden vi var en tur på land så og si hver dag. Frederikshavn er faktisk ganske koselig, så jeg har hatt det fint. F og jeg spiste sushi en kveld til, men det var dessverre sinnsykt dårlig.. Vi snakker frosne hummer ruller, plastikk i maten og mange fler feil. Så det gidder jeg ikke igjen, og det er så kjipt siden de har så godt sushi.. 🙁 Heldigvis finnes den restauranten andre steder i Danmark, så kanskje vi ender opp der en gang. Jeg gleder meg så til å komme tilbake på land nå. Jeg har så lyst til å lage youtube videoer til dere, og blogge mye mer. Jeg savner det så!! Å jeg savner så å lage mat, gjøre husarbeid og å se familien. For ikke å glemme å ordne neglene! Nå har jeg gått uten en stund, og det har sikkert vært veldig godt for mine egne negler. Men nå er jeg klar for et nytt, fresht sett. Jeg ville egentlig bare si hei til dere, og at jeg snart er tilbake! Jeg hater at jeg ikke får til å blogge om bord, men jeg kjenner at jeg har lyst til å fortsette med dette så jeg må bare prøve å gjøre det beste ut av det. Nå skal jeg veldig snart få på uniformen, så er det siste vakt for denne perioden! Jippi! Jeg gleder meg til å oppdatere dere hjemmefra. Vi blogges!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg