Snapchat lately

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint! Dagene går litt i ett her, så jeg får liksom ikke så mye tid til å sette meg ned for å oppdatere dere. Jeg skal prøve å bli flinkere! I dag har jeg laget makroner (igjen), siden vi skulle få besøk av pappaen til Frode. Vi dro også for å trene, så vi fikk en skikkelig god bein økt. Jeg elsker å trene bein, så det var etterlengtet og skikkelig deilig. Det er vondt å gå i trappene nå, men det er verdt det. Jeg tenkte jeg skulle dele de siste snappene mine med dere, så får dere et lite innblikk i hvordan dagene min er!Bilde av Frode er fra dagens økt. Dette beinpress apparatet er så bra! Det er ganske nytt på senteret og jeg digger det. Det tar skikkelig på! Jeg vet ikke om det er noe å skryte av, men jeg tar 120kg i beinpress og 75 i knebøy nå! Jeg økte fort da jeg begynte å trene, men nå begynner det å bli ganske tungt… Søndagen gikk til fastelavens boller! Det er så koselig å ta vare på slike tradisjoner syntes jeg. På fastelaven spiser man boller med krem, og pynter med fastelavensris. Bollene ble så store og gode, men vet dere hva?!? Min splitter nye Kenwood maskin gikk i stykker!!! Den tok nesten fyr…Den sluttet å funke, så røyk det av den.. Den tok seriøst nesten fyr! 🙁 Den skal virkelig tåle å elte en bolledeig i 6 minutter altså..Så Frode har heldigvis levert den tilbake, så jeg krysser fingrene for at de gir meg en ny. Men først må de sende den inn osv, så dette kan jo ta noen uker dessverre…Så, ingen gjærbakst på meg.Sjekk jeg har laget makroner da! Det er så godt..Det er jeg vist ikke alene om å syntes, for de forsvinner jaggu meg fort her i huset. De gule jeg lagde er med sitron fyll, og ble ganske så syrlige! De ble gode, men jeg foretrekker de med sjokolade. Nå har vi fått låne den søte hunden til som vi pleier igjen, så vi skal hvert øyeblikk ut å gå tur! Åhh, jeg gleder meg♥ Det har begynt å snø igjen her, så det blir koselig. Jeg ønsker dere en fin kveld! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg