Sliten og lei, men en bra leg day

Hei fra en sliiiiten Pia! 

Gurimalla i dag er jeg sliten og lei, haha! Jeg våknet ganske brått 06:30, spratt opp og dro bort på progym for å gjøre cardio. Jeg sliter med betennelse i leggene, så jeg liker aller best å gå på stairmaster og ikke mølle. Dessverre så bestemte leggene mine seg for å ikke like trappa i dag, så det var sinnsykt smertefullt. Jeg pleier å gå i to timer i strekk, men i dag ble det kun 90 minutter, med en liten pause imellom. Sinnsykt frustrerende! Jeg har ikke tid til å ha vondt 🙁 Det kan ha noe med at jeg ikke har hatt cardio på noen dager mtp konkurransen, og at jeg har gått så mye i høye heler og posert etc. Så forhåpentligvis blir det bedre om et par dager.. Bikinien trengte en vask etter helgens konkurranse kan man si! I dag har jeg fått gjort sånne ting. Man må liksom spare energien til forskjellige ting. Mens i dag har jeg fått gjort husarbeid, vasket extensions og skiftet på sengen. Nå føler jeg meg i rute igjen. Dere som har fulgt meg i alle de årene som jeg har blogget, vet at jeg liker å ha det rent og ryddig rundt meg. Nå som jeg har vært på diett har jeg ikke hatt overskudd til å holde det ryddig og rent til enhver tid. DET gleder jeg meg til jeg får igjen. Her om dagen fikk jeg et kick, så jeg fikk hatt en skikkelig vårrengjøring, men jeg pleier jo å ha fast vaskedag på lørdag og spa dag på søndag. De gamle rutinene ser jeg virkelig frem til å få tilbake igjen når jeg blir ferdig. 

I dag har jeg til og med vært inne på tanken på å gi meg. Så spiser jeg litt mat, får mer energi også er det ikke så ille allikavel. En kompis sa til meg at dersom det hadde vært enkelt dette her, så hadde jo flere gjort det. Og det vekket noe i meg, og det gir jo mening. Dette er ekstremt tøft og ekstremt vanskelig! Men jeg skal ikke gi meg, så absolutt ikke. Det er snakk om ti dager til, og det skal jeg klare. 

Jeg gjør alltid cardio, så drar jeg hjem for å dusje, ordne meg og spise. Så gjør jeg noen ærender (i dag har jeg jobbet), så drar jeg tilbake på pro for å trene. I dag trente jeg bein, og det var overraskende mye trykk i beina i dag. Jeg kjørte til og med beinpress med 150kg, noe som er ny rekord for meg – haha! Det er ikke normalt å perse på prepp, men sånn er nå det. Det skal sies at jeg haaater å trene bein, og liker ikke å presse meg noe særlig på bein øvelser – rett og slett fordi det er tungt og vondt. Men så har jeg innsett at man må pushe på og presse seg selv for å få resultater! Så nå begynner jeg å like det litt mer.Det som er digg nå er at klokken er 17:00 og jeg er ferdig med både cardio og styrke. Dersom jeg orker drar jeg bort å tar 30 min til med cardio senere, men jeg MÅ ikke liksom. Først og fremst skal jeg slappe av på sofaen, strikke og bare kose meg. Jeg har fått en rar greie for Camp kulinaris, så jeg driver å ser alle sesongene om igjen og er helt oppslukt? Jeg takler ikke å se på serier, fordi jeg ikke klarer å følge med og ingenting underholder meg, mens camp kulinaris? Elsker det, haha! Jeg håper at dere har det bra. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg