Slik holder jeg orden i dagene

Hei dere fine!

Gårsdagen gikk til trening, rydding og avslapping. Planen var å stå opp tidlig, men det skjedde dessverre ikke.. Derfor gikk gårsdagen litt vel fort kan man si. Men vi koste oss med en skikkelig bra treningsøkt, god middag og frukt med smeltet sjokolade til kvelds. Vi skal prøve å komme oss på trening så ofte som mulig, så jeg håper at vi klarer det. Da vi kom hjem hadde det kommet en god del post, hehe! Vi har en snill nabo som tar inn posten, så alt var heldigvis helt og pent.  Jeg hadde blant annet bestilt Tati Beauty palettet, så jeg var livredd for at det skulle knuse. Heldigvis gikk det fint! En annen ting som kom i posten var min nye almanakk! Den forrige jeg hadde varte helt til April, men jeg ville heller ha en som startet i Januar. Så nå har jeg full oversikt over det nye året. Dette er min andre almanakk, og jeg gleder meg allerede til å bestille ny for 2021. Jeg elsker disse almanakkene! Søsteren min har hatt slik i alle år, og endelig kjøpte jeg også sånn. Jeg angrer ikke for å si det sånn. Det er så enkelt og kjekt å ha all info inni der. Jeg skriver ned alt mulig som hva jeg skal, hva jeg spiser, hvordan jeg trener og andre ting. Super smart dersom du liker å ha orden på ting!Man kan velge å designe sin egen almanakk helt selv, slik at den blir nøyaktig slik som man ønsker. Jeg liker å ha den rosa og enkel. Man kan også velge hva slags ekstra sider man skal ha på slutten av almanakken, som for eksempel meal planer som jeg har valgt. Jeg har også mange sider med bare linjer slik at jeg kan notere ned diverse ideer til blogginnlegg og youtubevideoer for eksempel. Det er super enkelt å lage sin egen almanakk, så dersom dere vurderer det så er det absolutt verdt det! I tillegg så er det ikke så veldig dyrt heller, og en almanakk varer jo tross av alt et helt år. Jeg mener at jeg betalte rundt 400kr, noe jeg syntes er en skikkelig fin pris. Jeg bruker denne almanakken hver eneste dag, no joke!Dette er nytt i år, og det er så genialt! Man kan altså få full oversikt over hva enn man vil. Jeg har valgt å “tracke” kosthold, penger og trening. Jeg har en kolonne igjen som jeg ikke helt er sikker på hva jeg vil bruke til..Kanskje “blogginnlegg”? Så gir det meg en liten boost av å se de utfylte rutene. Her får man jo virkelig en reality check dersom man velger å tracke for eksempel penger. Hvis mange av rutene blir røde, så vet jeg at jeg må skjerpe meg. Treningen har ikke vært det store denne måneden kan man si, hehe… Se på treningen, også på alkoholen.. Jeg drikker så og si ikke, men i dokka nå i Januar fikk jeg dosen min. Så nå er det ikke mer for resten av 2020, hehe! Så er det baksiden min – Mitt hjerte♥ Dette ble dessverre litt skurrete, men det er min egen feil. Når man lager en almanakk så sier de ifra om bildene du setter inn blir bra eller ikke, så jeg var klar over det. Men jeg hadde så dårlig tid, så jeg bare lot det gå. Den er finere i virkeligheten, så dette gjør meg ingenting. Det viktigste for meg var å få med søsteren min, mamma, kjæresten, Hugo og så klart min elskede Mix som er i himmelen♥ Det er så koselig å ha de alle rett der liksom, om dere skjønner.

Så dette var en liten anbefaling! Nå skal vi snart lage litt middag, så skal jeg dra å trene cardio. Jeg trodde legit at det var fredag i dag, så jeg handlet inn taco. Teit å skrive etter at jeg har skrytet av at jeg har så orden med denne almanakken, hehe! Men til mitt forsvar så har jeg vært på sjøen i tre uker nå og det gynger fortsatt frem og tilbake i hodet mitt. Sjekk ut siden til Personligalmanakk HER  Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg