Slik har jeg pyntet til påske

God kveld dere fine!
Jeg håper at alt er bra med dere. Vi har vært en tur hos broren til F i dag, så vi har kost oss masse. Vi bestilte pizza, og jeg bakte en brownies før vi dro. Vi alle har vært så og si isolerte hjemme hos oss selv, så det er ingen som er syke eller noe slikt. Så vi tar sjansen på å være sammen. Det er jo så sinnsykt kjedelig å bare være hjemme alene hele tiden. Jeg kjenner i hvert fall at jeg har et stort behov for å komme meg litt ut om dagene. Derfor er det utrolig koselig at søsteren min er hjemme igjen, for da kan jeg være sammen med hun! Jeg har også noen planer om utearbeid som jeg har nevnt i tidligere innlegg. Det blir litt av det samme om dagene, så jeg håper dere holder ut med meg. I går fikk jeg pyntet litt til påske, så jeg tenkte å vise dere det nå.

Jeg var jo fast bestemt på å ikke pynte til påske i år, siden vi egentlig skulle vært om bord nå, men slik ble det jo ikke.. Så da tenkte jeg at jeg kunne pynte litt. Påske har jeg egentlig aldri pyntet noe særlig til, så jeg gjorde ikke det nå heller. Men litt syntes jeg er koselig. Sånn som ltt lys og gule blomster, det syntes jeg holder mer enn nok. Jeg har så lyst til å gjøre forandringer her hjemme, men det er et litt stort prosjekt nå som inntektene ikke er så sikre. Det passer liksom ikke seg nå å pusse opp alle rom, selvom jeg har veldig lyst til det..Disse små figurene kjøpte jeg på Nille for to-tre år siden. Men jeg tror jeg så noen lignende på Nille i år også faktsik! Nille har så mye fint… Jeg elsker Nille, hehe!Denne “kvisten” som mange ville kalt det liker jeg så godt! Jeg fikk den av mamma for noen år siden tror jeg, og den holder seg jo like fint. Den er jo ikke i vann eller noe, så jeg må bare ikke ødelegge den ved å komme borti den. Så holder den seg fin! Den har lys på som jeg har på hver kveld, og nå har jeg også pyntet med noen egg. Det er ikke så mye pynt, men litt er koselig! Nå har jeg nettopp satt på en ny episode av KUWTK, og shiiiit det er sykt denne sesongen!! Nå skal jeg kose meg og spise potetgull, slik jeg gjør hver kveld… Jeg ønsker dere en fin fredag. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg