Slik har covid-19 påvirket forholdet våres

Jeg vet at det er mange par som sliter i denne tiden, så jeg tenkte å skrive litt om hvordan covid-19 har påvirket våres forhold. Det er jo flere steder jeg leser at det er flere skilsmisser i disse tidene. Folk har vært i karantene sammen, og vært sammen 24/7. Hver dag, og hver natt. Uten å kunne finne på så veldig mye siden alt har vært stengt. Dette har vært en prøvelse for veldig mange, og kommer man seg gjennom en slik pandemi så kommer man seg kanskje gjennom det meste. Jeg syntes det er interessant hvordan det å gå oppå hverandre over lengre tid kan ødelegge et forhold. Er det ikke meningen at man skal være sammen livet ut? Tenk hvordan livet blir når man blir pensjonister. Jeg syntes også det er litt trist med tanke på at folk kanskje har barn sammen, men så velger de nå å gå fra hverandre siden det ble for mye. Heldigvis er denne pandemien under kontroll nå, men skaden er jo allerede gjort i flere forhold. Jeg tenker at enten så går det, eller så går det ikke. Med Frode og jeg så går det veldig bra. Flere spør jo om hvordan vi klarer å bo sammen, jobbe sammen, trene sammen etc. Vi gjør så og si alt sammen. Og vi krangler så og si aldri. Vi har det så bra sammen, og vi forstå hverandre veldig godt. Jeg blir rett og slett ikke lei av den mannen der, så jeg håper jo så klart at han ikke blir lei av meg heller. Det hadde jo vært litt kjipt, haha! Vi har nå vært hjemme fra jobb i 11,5 uker! SHIT! Jeg sa til frisøren min at jeg hadde vært hjemme i 8 uker siden jeg ikke har telt. Men 11,5 uker, det er lenge as.. Likevel, ikke lei av min fantastiske mann. Det kan så klart være tider hvor vi for eksempel ikke har vært så flinke til å fordele arbeidsoppgavene hjemme. Jeg gjør som regel det meste siden jeg er veldig energisk, men noen ganger forventer jeg at han også gjør noe. Så klart tror han at jeg alltid gjør ting siden jeg så og si alltid gjør det, så det er litt feil av meg å klikke da. Den ser jeg! Jeg er veldig flink til å klikke litt, roe meg, så be om unnskyldning også forklare hvorfor jeg klikket litt. Da er det helt forståelig for F, og vi går videre. Han er en veldig enkel og god mann, så jeg har vært veldig heldig der. I tillegg så vil jeg fremdeles glede han med gode måltider, rent hus og kaffe på sengen. Det tror jeg er utrolig viktig! Det at man fortsatt, etter fire år, har lyst til å glede partneren sin. Jeg kunne flyttet fjell for denne mannen.Det skal jo sies at vi er vandt med å ha fri fjorten dager sammen hver måned. Da finner vi alltid på ting og har aldri en kjedelig dag. Denne perioden har vært litt slik, men så klart tjue ganger så lang og med noen nedturer. Heldigvis er vi flinke til å backe hverandre opp, og vi får tankene over på noe annet. Noen dager går vi turer sammen, andre dager sitter vi inne og ser på en serie en hel dag. Hvis vi har hatt en liten krangel, så trenger jeg kanskje bare 30 minutter i solariumet før jeg gleder meg til å komme hjem til han igjen. Det har jeg alltid gjort. Dersom jeg er en natt i Sandefjord for eksempel, så gleder jeg meg enormt mye til å komme hjem til kjæresten min. Vi tekster og snakker i telefonen også, dersom vi ikke er med hverandre. Om jeg er en tur i Sfj, så vil han alltid ha melding når jeg er fremme slik at han vet at jeg kom meg trygt frem. Det får meg til å føle meg viktig, og det gjør meg godt.Vi ler hver eneste dag sammen, vi klemmer og koser hver eneste dag, og vi forteller hverandre at vi elsker hverandre hver dag. Det kan bli veldig klissete for noen, men slik er vi. Å det funker for oss! Jeg tror jeg forteller F at jeg elsker han syv ganger om dagen, og hver gang han har dusjet og ordnet seg gir jeg han alltid komplimenter på hvor fin han er eller hvor godt han lukter. Jeg føler meg nesten nyforelsket enda, og det er fader ikke verst for et forhold som har vart i fire år! Jeg har hatt en litt vanskelig tid til tider under denne pandemien, og da har det vært helt fantastisk å hatt F som en støtte. Han får meg til å smile, hver eneste dag. Jeg elsker han virkelig av hele mitt hjerte♥ Jeg tror nesten at denne pandemien har ført oss enda nærmere, om det i det hele tatt er mulig. Vi har liksom vært gjennom denne tiden sammen, og det er jeg så takknemlig for.

Ble dette litt for klissete? Haha! Jeg har vel aldri utdypet meg så mye om forholdet våres før, så nå gjorde jeg det også. Jeg håper for all del at ingen av dere som leser denne bloggen har gått ut av et forhold pga pandemien, men dersom dere har det, så var det kanskje det beste. Jeg er helt for at man ikke skal bli i et forhold man ikke ønsker å være i. Det kan være skremmende å forlate en partner, men det kan forandre livet til det positive! Jeg ønsker dere en fin kveld. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg